W 1957 roku Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego wykonało na podwoziu samochodu ciężarowego Star P25 prototyp pojazdu gaśniczego wodno-pianowego, który nosił oznaczenie pożarnicze nadwoziaN721-001. Wykonany model znajdujący się w zbiorach eksponatów technicznych Centralnego Muzeum Pożarnictwa jest jedynym. Pojazd ten nie został skierowany do produkcji seryjnej. Opisywany pojazd napędzany był silnikiem typu S47 benzynowym, sześciocylindrowym, rzędowym o pojemności skokowej 4680 cm3 i mocy 105 KM. Kabina załogi wraz z przedziałem sprzętowym stanowiła jednolitą zamkniętą bryłę. Kabina miała nowatorski, bardzo interesujący, opływowy kształt z panoramiczną szybą, który nie przypomina późniejszych kanciastych kabin modelu P25. Kabina była wykonana z blachy stalowej przyspawanej do szkieletu stalowego wykonanego z kształtowników profilowanych. Załoga miała się składać z 10 osób (kierowca oraz 9 strażaków).