W świetle aktualnie obowiązujących przepisów przyjęto, że świadectwo dopuszczenia do użytkowania winien posiadać każdy sprzęt wskazany w art. 7 ust. 1 ustawy o ochronie przeciwpożarowej, wprowadzany aktualnie do użytkowania, nawet jeżeli znajdował się na stanie magazynowym jednostki, bez znaczenia, czy jest to produkt nowy czy też używany.
Może mnie ktoś oświecić czy wszystkie samochody w PSP
magazynowane w garażach i
wprowadzane aktualnie do użytkowania gdy zadzwonią dzwonki posiadają stosowne świadectwa? Star 244 obstawiający posterunek w mieście gdzie mieszkam raczej nie ma tych kwitów
Mówicie on nie jest "wprowadzany"... dobra a czy będzie "wprowadzany" jak PSP zechce go przekazać OSP?
Ok a teraz poważnie co radzicie? Iść do remizy porąbać siekierą na pniaku 90% gratów włącznie z GBARt MB 1120 z zabudową Rosenbauera i zawiesić działalność czy zrezygnować z funkcji w OSP i udawać że nie przeczytałem tego co przed chwilą przeczytałem, żeby mnie nie ciągali po prokuratorach w razie jakiegoś nieszczęścia?
Naprawdę w obliczu coraz nowszych pomysłów pod egidą CNBOP z przyklaskiem KG PSP i ZOSP RP bardzo poważnie rozważam to drugie.
Coś tu chyba przekracza moje możliwości ogarnięcia zjawiska. ZOSP RP wydaje kasę na karosowanie, na zakupy używek z zachodu.... niejednokrotnie sami je sprowadzają a tu nagle taki kwiatek. Jak rozejrzę się dookoła to z 90% jednostek OSP dziś powinno zakończyć swoją działalność operacyjną. Ciekawe co wtedy pan podsekretarz stanu Zbigniew Sosnowsk w MSWiA zrobi? Sam będzie gasił? A może kupi nam atestowany sprzęt?
Jeszcze jedno pytanie - ile lotniskowych samochodów ma CNBOP?