Autor Wątek: Chcę Zostac Strażakiem  (Przeczytany 2420 razy)

Offline rafal

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
Chcę Zostac Strażakiem
« dnia: Czerwiec 11, 2005, 22:16:23 »
cze mam do was pytanie , chcialbym bardzo zostć strażakiem ale mam problem ze znalezieniem pracy chociaż mam uprawnienia nurka o specjalności wojskowej nurek ratownictwa morskiego, prawo jazdy kat ABC wojskowy kurs obsługi autopomp i innych urządzeń specjalnych. Jestem strażakiem , kierowcą w wojskowej straży pożarnej. mam kurs szeregowcow OSP itp . gdzie mam szukać pomocy i pracy . :D  prosze o odpowiedz pozdrawiam Rafal.

Offline strazakg

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 396
Chcę Zostac Strażakiem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 13, 2005, 16:28:32 »
Szukaj wujak albo dobrego znajomego, który ma wpływy np. w kg. albo w kw..
Zapytaj znajomych strazaków, moze Ci szczerze powiedz jak to jest z ta praca w PSP.  Niestety w takim pogmatwanym kraju zyjemy.
Ale nie załamuj sie, znajomosci tez jakos mozna wyrobic.
Powodzenia.

Offline ARBUZ100

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 21
    • http://
Odp: Chcę Zostac Strażakiem
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2006, 15:16:38 »
Znajomości swoja droga ale masz nie złe kwalifikacje, próbuj !!!!! napewno coś znajdziesz.

Offline żolet

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 28
    • strona JRG Różan
Odp: Chcę Zostac Strażakiem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 01, 2006, 21:27:09 »
Fiu Fiu... Pozazdrościć Ci takich kfalifikacji! Napisz podanie o przyjęcie do pracy jako kierowce psp, do najbiszego komendanta KP lub KM PSP, masz napewno już dużo doświadczenie odośnie bycia strażakiem. Jak się nie uda to próbuj do SA! Pozdro i życze Ci dostania sie w szeregi PSP.

Offline miggru

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 961
Odp: Chcę Zostac Strażakiem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 02, 2006, 20:58:40 »