Autor Wątek: Kiedy Na Kurs Podoficerski ?  (Przeczytany 7969 razy)

Offline Pudzianow

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 52
Kiedy Na Kurs Podoficerski ?
« dnia: Czerwiec 06, 2005, 23:03:31 »
Witam na forum po raz pierwszy. :D  :D  Jestem z Sosnowca i staram sie o przyjecie do PSP.Bylem na rozmowie z komendantem, kotry poinformowal mnie ze pod koniec czerwca czeka mnie sprawnosciowka, a pozniej psycho i lekarze.Jesli wszytko bedzie oki to wysla mnie na kurs podstawowy na 4 miechy, Wspomnielii tez ze wysla pozniej na kurs podoficerski gdyz jestem po studiach (nie zwiazanych ze straza )I tu mam pytanie, czy podoficerski kurs bede mial zaraz po podstawowym czy jak to jest w ogole ?? Ile sie czeka na taki kurs ?? Ile taki kurs podoficerski trwa. Prosze o odpowiedz
Pozdrawiam

Offline boszo

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 267
Kiedy Na Kurs Podoficerski ?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 06, 2005, 23:32:42 »
Cytuj
Witam na forum po raz pierwszy.
Siemasz:-)
Cytuj
Bylem na rozmowie z komendantem, kotry poinformowal mnie ze pod koniec czerwca czeka mnie sprawnosciowka, a pozniej psycho i lekarze.Jesli wszytko bedzie oki to wysla mnie na kurs podstawowy na 4 miechy
Bede sie opieral na wlasnych doznaniach/doswiadczeniach:
Nie wiem jak na Slasku, ale w centrum zanim się odbebni psychotesty i lekarzy, to mija okolo 2 miesiecy.
Na kurs pojdziesz od razu lub nie (zalezy czy beda miejsca czy nie). Mam kumpla ktory pracuje juz pare miechow a na kurs moooze pojdzie w czerwcu, na podstawowym byl koles ktory pracowal cos kolo pol roku zanim poszedl na kurs.
Po kursie podstawowym zaczniesz prace na podziale i (teoretycznie, zalezy od komendanta) czeka cie 3 lata stazu - dopiero po tym okresie/pod koniec tego okresu kurs podoficerski (tez teoretycznie, bo to juz zalezy od komendanta - moze ma wobec ciebie jakies inne plany?)
Kurs podoficerski trwa 4 miechy z haczykiem, lub bez:-)
Reasumujac wydaje mi sie, ze twoje pytanie jest nieco przedwczesne, lecz kto pyta nie bladzi...