Witam.
Proszę o opinie w sprawie:
Ostatnio miałem mały problem z rozliczeniem dotacji z KSRG dla OSP. KP PSP przyjęła rozliczenie jako właściwe, natomiast KW PSP we Wrocławiu odrzuciła jedną z faktu. :gwiazdki:Mianowicie nie zaakceptowano mi faktury, która była wystawiona na (01.06 2009 r.) kilka dni przed datą o decyzji Komendanta Głównego PSP o przyznaniu takiej dotacji z dnia (09.06.2009).
:huh:Może jestem w błędzie, ale skoro przez cały rok ponosimy koszty jako OSP na funkcjonowanie jednostki ( zakup umundurowania, paliwa, sprzętu itp.) to wg mnie, każda faktura z tego roku powinna dać się rozliczyć, chociażby dlatego, że czasem zakupy muszą być dokonane wcześniej niż sama dotacja. Przelew został dokonany już po decyzji przyznania dotacji.
W konsekwencji zażądano od naszej jednostki albo zwrotu pieniędzy albo przedstawienia innej faktury z datą późniejsza, (finał - dostarczenie nowej faktury.)
Czy ktoś miał podobny problem, jeżeli było to słuszne to może jakaś podstawa prawna lub coś na czym można się oprzeć?
Pozdrawiam Artur sam