Autor Wątek: SGSP - Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego  (Przeczytany 5272 razy)

Offline Patryk125_kk

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
SGSP - Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego
« dnia: Luty 26, 2009, 17:40:02 »
Witam, jestem uczniem 3 kl. technikum, w przyszłym roku zdaję maturę.
Jedną z możliwości odnośnie mojego dalszego kształcenia jest Szkoła Główna Służby Pożarniczej - Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego. Są to studia 3,5-letnie, absolwent otrzymuje tytuł mgr inż. bezpieczeństwa cywilnego. Czy po tych studiach można pracować w jednostkach Straży Pożarnej np. w komórce zarządzania kryzysowego, ewentualnie do jakiej szkoły należy się zgłosić, aby zostać strażakiem (oficerem?).
Czy po studiach mogę pracować jedynie w jednostkach samorządowych (wydziałach planowania kryzysowego itp.) i wojewódzkich centrach antykryzysowych?
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2009, 17:56:48 wysłana przez Patryk125_kk »

Offline hansik1987

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 46
Odp: SGSP - Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2009, 17:54:43 »
O ile mi wiadomo to Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności nie jest komórką PSP

Offline zeusss

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 866
  • Bogatemu to i byk się ocieli
Odp: SGSP - Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 26, 2009, 17:57:43 »
Witam
Cytuj
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Gratuluję poprawnej znajomości nazwy szkoły, którą bierzesz pod uwagę w swojej dalszej karierze
Cytuj
Wydział Inżynierii Bezpieczeństwa Publicznego
I tu niestety nie mam CI czego gratulować..taki wydział nie istnieje..
Nas SGSP są dwa Wydziały: IBP-Inżynieria Bezpieczeństwa Pożarowego i IBC-Inżyniera Bezpieczeństwa Cywilnego
Cytuj
Są to studia 3,5-letnie, absolwent otrzymuje tytuł mgr inż bezpieczeństwa cywilnego