Autor Wątek: PSP - czyli jak zacząć?  (Przeczytany 1155 razy)

Offline MR

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
PSP - czyli jak zacząć?
« dnia: Luty 11, 2009, 21:12:56 »
Witam,

jak zapewne sie domyślam napiszecie że to było, ale pytam... :)


Aktualnie jestem studentem logistyki i zaczyna się moje pytanie,
- czy po takich studiach mam szansę na dostanie się do PSP,
- jak najlepiej rozpocząć próbę podejścia do PSP,
- jak to jest z wojskiem, czy to nie przeszkadza żebym np. w tym roku startował to PSP nie mając uregulowanego wojska?,
- czy lepiej jest skończyć jakąś szkołe i dopiero startować,

i ogólnie co polecacie i co robić żeby dostać się do PSP.

Z góry wielkie dzięki :)

Na wszystkie swoje pytania znajdziesz <różne> odpowiedzi - mimo wszystko polecam lekturę FORUM
http://www.strazak.pl/forum/index.php  :kwit:
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2009, 21:21:30 wysłana przez Ajax »

Offline emer

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 983
Odp: PSP - czyli jak zacząć?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2009, 21:24:19 »
1- czy studia skończysz takie czy inne, nie ma to znaczenia, tak ja ze studiami czy też bez oczywiście masz szanse się dostać,
2-zadzwonić do swojej najbliższej KP/KM  i dowiedzieć sie o terminach i warunkach rekrutacji,
3-w KM/KP powiedzą ci jakie są  wymagane i preferowane warunki abyś mógł kandydować, zresztą to określają przepisy,
4-zawsze możesz startować i kontynuować naukę, jeśli się dostaniesz i pogodzisz te dwie rzeczy nikt ci nie zabroni  się uczyć.

A tak w ogóle proponuje  poczytać archiwum forum i śledzić aktualności KM/KP.

Pozdrawiam

Offline MR

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: PSP - czyli jak zacząć?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2009, 06:45:03 »
Witam,

ok, ale jeśli mam 20lat, nie mam uregulowanego wojska - to muszę czekać do 2010 żebym mógł pierwszy raz podejść do wystartowania? Czy mogę już teraz?

A jeszcze pytanie co mogę (musze) zrobić żeby przydało się do straży, jakie kursy, szkolenia itp?

Offline maldrin

  • Weteran