Wróćmy może do tych zabudów , popatrzmy i po dotykamy zabudowę Szczęśniak na razie tylko z zewnątrz.
Samochód który testowałem to ta Scania z przebiegiem ok. 8000 tyś. km .
Więc po kolei :
1. 6 skrytek zamykanych żaluzjami w dwóch nie działy zamki
2.Tylne drzwi do przedziału autopompy nie działał zamek ( brak osłony zamka )
3.Tylne drzwi zamykały się z wręcz niebezpieczną siłą – za mocne teleskopy
4.Pierwsze skrytki za kabiną , źle dobrane sprężyny w żaluzjach były problemy w domknięciu.
5.Wystające pod podwoziem siłowniki podestów – do urwania przy pierwszej okazji
6.Brak podestu środkowej skrytki – trudności z dostępem do sprzętu
7.Odchodzące pokrycie aluminiowe z listew maskujących na nadkolu
8.Dach nie wykonany w formie płaskiego podestu roboczego – dużo elementów wystających
9.Tylnia belka ruszająca się , nie precyzyjnie wykonana na sworzniach , hałasująca na nierównościach drogi .
10.Bezsensowne i niepraktyczne osłony lamp utrudniające mycie
11.Drzwi przedziału autopompy po otwarciu ograniczały widoczność fali świetlnej
12.Nie właściwy rodzaj oświetlenia pola pracy – emitujący światło w postaci widocznej wąskiej linii na ziemi – nie światło robocze rozproszone .
13.Brak tylniej lampy oświetlającej pole pracy i ułatwiającej manewry cofania
14.Na pulpicie nadzorującym zabudowę w kabinie nieustannie świecąca lampka otwarcia podestu .
15.Brak ochrony i osłony reflektorów masztu oświetleniowego
16.Zaczep przyczepy utrudniający dostęp do obsługi autopompy
17.Elementy osłony fali świetlnej wykonane z zbyt cienkiej blachy aluminiowej wyginającej się już podczas mycia
To tak na początek, pewnie by się jeszcze coś znalazło
, a jeszcze nie otworzyłem skrytek i nie włączyłem autopompy .
Pozdrawiam MIKO