Pytanie dotyczy członków OSP w których pobiera się ekwiwalent pieniężny za udział w działaniu rat. lub szkoleniu org. przez PSP.
Czy do was też dotarł nowy wniosek, jaki nalezy wypełnić aby pobrac diety z Urzędu Miejskiego?
Dzisiaj dostałem taki do ręki, i tez ktoś go przygotowywał nie przejmując się tym że taki druk musi przejść przez wiele rąk, nim trafi do skarbnika z Urzędu.
Co jest w nim moim zdaniem bez sensu? już piszę:
- Za każdym razem trzeba pisać: Imię i nazwisko druha (ok), adres zamieszkania (bzdura), nr PESEL (bzdura), Czas działania (ok), stawka i należność (ok), podpis (ok).
- Każdą listę muszą potwierdzić: naczelnik, skarbnik, prezes, komendant gminny OSP. (komendant gminny ochrony ppoż. nie musi).
Wg mnie winno być potwierdzenie komendanta zatrudnionego w Urzędzie, oraz naczelnika. Po co tam skarbnik?
Reszta druku jest ok.
Dziwią mnie tylko te co zaznaczyłem powyżej.
Chciałbym poznać też wasze zdanie na ten temat. A wiec piszcie.