A czy nie było by znacznie prościej, łatwiej, szybciej i przyjemniej. gdyby każdy kolejny przycisk zamiast cyfr i liter był opisany np. Pogot.Rat, Policja. SM, Pogot. Energ., W- Kanaliz. itp . Po co kręcić "kółeczkiem" szukać podświetlać, klikać 2 razy ok, keypad i u mnie jeszcze *22#
Napewno jest to w dzisiejszej dobie realne, bez większego problemu /ale po co
/
Wiem... w PSP nie może być zbyt normalnie, bo po prostu często - właśnie wszelkie ważne decyzje związane z funkcjonowaniem podejmują ludzie mający znikome lub wogóle brak pojecia o działalności poszczególnych
Stanowis
k . Oni po prostu zawsze wiedzą lepiej!
Co do sławetnej "Instrukcji" u mnie również istnieje i także jest firmowana przez KW. Widać to taki odgórny model /wzór/ i prykaz.
Połączenia <112> z komórek narazie odbiera Policja, ale bodaj tylko do 01.01.06 - zobaczymy? Ze stacjonarnych wpływa bardzo różnie /pogoda też ma wpływ
/ ok. 20 -50 dziennie z tego zdecydowana większość dotyczy Policji, nieco Pogotowia, najmniej Nas. Sporo głuchych i dowcipnisiów. Ja często spokojnie pytam w przypadkach nie wymagających szybkiego działania, czy Państwo nagle zapomnieli właściwe, celowe nr. do konkretnych służb - one nadal istnieją. <112> powstało w UE w nieco innym celu.
Papierkowej ewidencji połączeń puki, co narazie nie prowadzimy /ale jest w zaleceniach/ chyba właśnie tylko dla jakiś potrzeb statystycznych /zapraszam więc obok do notowania/. Wszystkie połączenia i rozmowy są nagrywane.
Niektórzy "mądrzy" w Komendach twierdzą, że po prostu na
SK boimy się jak ognia postępu i nie potrafimy sobie z nim dać rady - nie chodzi tylko o telefony, a tak wogóle to spoko. Widać to właśnie najlepiej jak sami Tu nieraz trafiają i do tego przydarzy im się kilka zdarzeń jednocześnie.
Postęp jak najbardziej, ale nie dublowanie pewnych czynności i wręcz utrudnianie
ale o tym już niejednokrotnie wcześniej wspominałem.
Pozdr.