Autor Wątek: Butle z gazem  (Przeczytany 53754 razy)

Offline maniek22111

• Bywalec
  • *
Odp: Butle z gazem
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 15, 2007, 21:29:37 »
tak znam całą historie tej butli z pierwszych rąk bo to zdarzyło się dość dawno

Offline MIKO

• KLUBOWICZ-MOD-RADA
  • VIP
  • *
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 15, 2007, 21:40:10 »
A nieda się w kilku zdańiach opisać ???

Offline maniek22111

• Bywalec
  • *
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 26, 2007, 21:19:58 »
postaram się na sobote bo mam urlop jak ktoś chce zdjęcia na poczte w lepszej jakości to poprosze adres na priva i wyśle

przepraszam że odpowiadam tak późno nie zaglądałem w to miejsce długo opisze wszystko też

pozdrawiam

Offline grzejnik

• Bywalec
  • *
    • http://
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 26, 2007, 23:39:22 »
witam
Może jestem laikiem w tym temacie ale w tej dyskusji popieram HAZMATa, brałem udział w paru akcjach w których miałem do czynienia z butlami propan-butan i zawsze to przypominało loterie

Offline Maciek OSP Gorce

• Początkujący
  • *
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 01, 2007, 23:17:22 »
Pełna butla z gazem płynnym (propan butan  itp itd ) jest teoretycznie mniej niebezpieczna od pustej dlatego że w pustej butli znajdują sie opary które potrzebują mniejsza temperaturę wystarczającą do eksplozji niż w pełnej butli. NIby piekne to w teorii ale nie chce się przekonać w praktyce. ^_^

Offline DEX

• Strażak Sam
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 02, 2007, 00:04:28 »
Ale proszę panowie nie udawadniające sobie czegoś , a podawajcie przypadki , wasze doświadczenia, by inni mogli coś się nauczyć i dowiedzieć .
Pozdrawiam   

Może ciekawy przypadek. Masz na prywatnym łączu.

Pozdrawiam
W pewnych kwestiach zgadza się z tobą, ale są i takie, w których mam odmienne zdanie.

Offline HAZMAT

• Strażak Sam
  • jeden wielki rozpiździej
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 04, 2007, 09:03:43 »