strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: daiman998 w Październik 26, 2019, 22:14:46
-
Czy ktoś z was używa w OSP gotowych arkuszy excela, które pozwalają generować raporty, albo prowadzić jakąś ewidencję?
Kiedyś takie coś widziałem i lepsze niż nie jeden program. Może ktoś się podzieli?
-
Jakiego typu raporty bądź ewidencje Cię interesują bo myślę że na potrzeby OSP to pierwsza osoba znające podstawy Excela jest w stanie wam taki "program" napisać.
-
Jest taki program dla OSP próbowałem na wersji testowej i wszystko fajnie wychodziło, niestety jest to płatne.
-
Tu był podobny wątek https://forum.osp.org.pl/viewtopic.php?t=12702 ...może was zainteresuje
-
Niestety chroniczny brak czasu. Generalnie programu używam, ale spotkałem się kiedyś z danymi w excelu o działało to dużo lepiej. Przede wszystkim Excel daje większe możliwości rozwoju. Pytam szczególnie pod kątem rozliczania paliwa. Trzeba zakasać rękawy i samemu wziąć się do pracy.
-
Jak chcesz to narysuj na kartce jak ma wyglądać ta tabela i wyślij zdjęcie, no i co chcesz żeby ta tabela dokładnie "robiła". Jak będę miał czas i zadanie mnie nie przerośnie (mam na myśli makra) to chętnie pomogę ...A może ktoś z kolegów jak zobaczy na czym Ci dokładnie zależy to też się odezwie.