strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: smooke001 w Styczeń 27, 2017, 16:11:30

Tytuł: KRS - zmiana statutu i zarzadu
Wiadomość wysłana przez: smooke001 w Styczeń 27, 2017, 16:11:30
Witam :)

W mojej jednostce zmienił się zarząd więc wprowadzamy zmiany w KRS. Zdecydowaliśmy się rowniez wnieść poprawki w statucie. Jakie dokumenty należy złożyć w takim przypadku?
Dodam że w związku ze zmianą zarządu wypelnilem KRS Z20 oraz dla każdego nowego członka ZK + zgody pełnienia danej funkcji, protokół, uchwałę nr 2 i listę obecności z walnego.
Teraz doszła zmiana statutu i nie wiem za bardzo jak się za to zabrać.

Dziękuję z góry za pomoc 
Tytuł: Odp: KRS - zmiana statutu i zarzadu
Wiadomość wysłana przez: mkl w Styczeń 27, 2017, 16:24:23
Wypełniasz druk KRS-Z20.... w tym linku masz fajnie to opisane:
http://poradnik.ngo.pl/statut-organizacji-pozarzadowej (http://poradnik.ngo.pl/statut-organizacji-pozarzadowej)

Sam jestem na tym etapie i dowiadywałem się w KRS o to i się potwierdziło. To co mi kobieta powiedziała to, żeby wysłać lub dostarczyć 2 kopie statutu, uchwał itp. najlepiej ponieważ jedna kopia wysyłana później jest po akceptacji do starostwa powiatowego. Jeszcze nie przebrnąłem przez to a więc nie powiem czy tak jak powyżej zadziałało....