strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: marcin00127 w Czerwiec 01, 2018, 09:02:39
-
Witam,
Potrzebuję porady jak rozwiązać przynależność do jednostki. Sprawa wyglada tak. Należę do jednostki, w której rządziła kiedys "stara gwardia", czyli zero dbania o papiery, wszystko zalatwiane byle jak itd. W tej chwili jest nowy zarząd, nowe pomysly. Chcemy alby wszyscy wypelnili deklaracje, niestety sa osoby, ktore naleza do jednostki juz bardzo dlugo. Czy deklarację mozna wypisac w stecz? Czy trzeba jakas adnotacje dopisać?
-
Masz jakiekolwiek dokumenty odnośnie członkostwa tych osób? Cokolwiek - jakieś skierowania na szkolenia, wnioski o odznaczenia? Może jakieś oświadczenia tych osób że do OSP wstąpiły w tym a tym roku, do tego jakieś podpisy świadków...
-
Niestety oprócz zaświadczeń potwierdzajacych ukończenie szkoleń nie mam nic.
-
Można to zrobić jeśli masz dwóch świadków, którzy pisemnie potwierdzą kiedy zainteresowani wstąpili do OSP. Na tej podstawie wpisujesz datę wstąpienia do OSP.
-
Ok, w takim razie spróbujemy zrobić w taki sposób. Dzięki za podpowiedz
-
Ale tak w sumie po co aż tak kombinować? Skoro sam piszesz, że masz skierowania na szkolenia to musieli być członkami OSP
Druga sprawa - papier wszystko przyjmie. Zamiast pytać po forach, drukujesz deklaracje według wzoru, wpisujesz daty w miarę rozsądne (np. pół roku przed szkoleniem), zbierasz podpisy i tworzysz dokumentacje.
Doczytaj tylko jeszcze swój Statut bo może być tam zapis, że członkiem OSP może zostać osoba, która została polecona przez minimum dwóch członków i złożyła pisemne podanie.
-
Zrobimy tak jak piszesz z deklaracjami. Wypiszemy pol roku wstecz od szkolenia i bedzie dobrze. Dzięki za odpowiedz