strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: hunter w Czerwiec 19, 2007, 21:49:51
-
witam, czy ktoś z druhów otrzymał w br lub w latach poprzednich sprzet z nadleśnictwa? na jakich zasadach to sie odbywa Was? U mnie mają problem, gdyz kupili sprzet a radca prawny podwazył mozliwość przekazania go dla OSp na podstawie umowy uzyczenia. jak to wyglada u Was? moze ktos ma taka umowe do wglądu?prosze o pilny kontakt, gdyz sprzet lezy i czeka w nadlesnictwie a pozary lasow juz sie rozpoczeły
-
Kolego dostałem pieniądze na konto jednostki na zakup sprzętu i wtedy to zarząd decyduje co za tą dotacje zakupić.Sprzętu nigdy nie dostaliśmy wiąc ci nie pomogę
-
W poprzednich latach dostaliśmy na wyposażenie samochodu gaśniczego radiostację leśną,
wygraliśmy w zawodach piłę spalinową, która była nagrodą od Nadleśnictwa - nie było żadnych problemów.
Prawdopodobnie zmieniły się przepisy w LP.
Jak coś się dowiem to dam znać.
LP przekazując sprzęt dla jednostek ochrony p.poż. bezpłatnie musi zapłacić wysokie podatki od darowizny.
Jedynym rozwiązaniem stosowanym obecnie jest umowa użyczenia sprzętu. Koszty eksploatacji, remontów, paliwa, serwisu ponosi użytkownik sprzętu.