strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: strażak psp w Wrzesień 17, 2006, 20:58:05
-
mam prośbę potrzebuje wiadomości na temat rejstracji nowego statutu
-
Witam
Rozumiem, że uchwaliliście zmiany w statucie i chciałbyś wiedzieć co dalej?
Pozdrawiam
-
My wysyłaliśmy:
1. Formularz KRS-Z20 – 1 egzemplarz,
2. Uchwałę Walnego Zebrania o zmianie statutu – 1 egzemplarz,
3. Tekst jednolity statutu – 3 egzemplarze.
Wszystko przeszło bez kłopotu.
-
Witam
Rozumiem, że uchwaliliście zmiany w statucie i chciałbyś wiedzieć co dalej?
Pozdrawiam
tak i niewiemy co dalej
-
Witam
Zmiany dotyczące operacyjnej działalności OSP muszą być uzgodnione z komendantem miejskim/powiatowym PSP.
O zmianie statutu należy poinformować organ nadzorujący (starosta) oraz KSRG. Pewnie jak w poscie wyżej.
Pozdrawiam