strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Pożarnictwo => Profilaktyka, prewencja => Wątek zaczęty przez: Adonis06 w Październik 03, 2007, 14:55:09
-
Chciałbym zapytać jak postepujecie w przypadku stwierdzenia w trakcie kontroli braku dokumentacji zezwalajacej na uzytkowanie obiektu. I czy oprócz ewentualnego wystąpienia do PINB wydajecie decyzje na uchybienia pozostałe (jeżeli wystepują).
pozdrawiam
-
trudno wydawać decyzję na obiekt, który nie ma pozwolenia na użytkowanie. Moim zdaniem czynności powinny być zakończone na powiadomieniu PINB oraz na opisaniu stwierdzonych uchybień w przedmiotowym obiekcie.
-
Tez tak mysle . ^_^
pozdrawiam i dzieki
-
jak wyżej. To tak jakbyś kontrolował obiekt będący w fazie budowy i póżniej wydał decyzję nakazującą usunięcie nieprawidłowości. PINB i Twoja rola się kończy.