strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: pudzian7771 w Styczeń 16, 2012, 21:42:59

Tytuł: potrzebuje pomocy i rady
Wiadomość wysłana przez: pudzian7771 w Styczeń 16, 2012, 21:42:59
Nie jestem jeszcze dobrze obyty ze wszystkimi przepisami i zasadami i dlatego mam pytanie,czy jest jakiś określony czas powiadomienia zarządu oddziału np. powiatowego  o jego posiedzeniu i jak członek powinien być o nim powiadomiony? Prosił bym was o podanie jakiś paragrafów albo punktów bo wydaje mi się, że u nas w zarządzie komuś się poprzewracało w głowie i dąży do tego żeby na posiedzeniu było jak najmniej osób. Pozdrawiam i dziękuję.
Tytuł: Odp: potrzebuje pomocy i rady
Wiadomość wysłana przez: grzela w Styczeń 16, 2012, 21:47:56
Musisz zajrzeć do statutu swojej OSP.
O terminie, miejscu i porządku obrad Walnego Zebrania Członków OSP, Zarząd OSP zawiadamia Zarząd Oddziału Gminnego, samorząd terenowy oraz Komendę Powiatową co najmniej na ..... dni przed terminem zebrania.
Praktykowane jest 21/14/7 dni, wszystko zależy jaki macie zapis.