strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: straluk w Styczeń 20, 2006, 13:33:50
-
Czy możecie napisać jak w Waszych jednostkach wypełniana jest ta funkcja? Jakie posiada obowiązki? Czy posiadacie w Waszych jednostkach jakies pomocnicze (przede wszystkim dla SEKRETARZA) wzory druków w formatach txt do komputera.
-
Jako sekretarz- a jestem od 10 lat nim w mojej jednostce, raczej działania polegaja na sporzadzaniu protokołów z zebrań i sprawozdań z działalności statutowej, raczej tego nie da się z formatyzować do wzoru bo za każdym razem jest inaczej.Pomomo, że wstęp może być identyczny!!
-
Dzięki, jesli pozwolisz to w razie potrzeby odezwe sie w jakiejs konkretnej sprawie zwiazanej z ta funkcja.
-
W mojej jednostce sekretarz nie pokazuje sie juz od dwoch lat... Z tego co slyszalem to pracuje i nie ma czasu na przychodzenie do OSP, tylko ze jak cos od niego chcemy to trzeba latac do niego do domu a on mieszka troche daleko od OSP :(
-
W mojej OSP sekretarzem jest mój ojciec. Robi to samo co już napisaliście powyżej, a także pisze wszelkie pisma.
-
Czy mógłby mi ktos napisac jaką funkcje w osp pełni sekretarz?
-
W OSP sekretarz pełni funkcję sekretarza - inaczej być nie może.
-
Chodzi mi o konkrety....co nalezy do jego funkcji? Archiwowanie..sprawozdania itp.??
-
Statuty tego nie określają, ale moim zdaniem najważniejsze zadanie sekretarza to współpraca z prezesem i, w pewnym stopniu, jego obsługa od strony prowadzenia dokumentów. Typowe zadania sekretarza to prowadzenie ewidencji osobowej, ewidencji medali, protokołów posiedzeń zarządu, dokumentacji walnych zebrań, wydawanie legitymacji członkowskich itp. Tak to widzę. Ale to tylko piękna teoria. Trudno spotkać idealny zarząd, gdzie każdy robi co do niego należy.
-
hm no niestety sekretarz czasem ma "przesrane" delikatnie mówiąc. Ciągle sa od niego wymagane jakieś raporty, sprawozdania itp. Sama jestem od 4 lat sekretarzem i czasem mnie wkurza, że aż tyle mam do roboty a inni to się tylko obijaja i czekają na gotowe. Ale jak kolega wspomniał wcześniej to nie ma idealnego zarządu.
A wiecie może czy sekretarz Gmiinego Zarządu robi to samo co zwykły w OSP, bo teraz mnie chcą na tą funke delegować??dzięki za odp
-
Podbijam temat.
Czy jest jakiś dobroduszny sekretarz, który podzieliłby się ze mną wzorami, przykladowymi raportami itp.(ogolnie jakimikolwiek dokumentami) które obowiązują sekretarza ? Dopiero zaczynam pracę na stanowisku i zakres obowiazkow znam, ale jedynie w teorii ;)
-
http://www.zosprp.pl/?q=content/sekretarz-zarzadu-osp
-
To wszystko juz dokładnie przestudiowalam ;) ale dziekuje za odpowiedz i chec pomocy
-
Warto zajrzeć do archiwum OSP i zobaczyć jak robili to poprzednicy. Mam trochę przydatnych plików. Mogę podesłać paczkę. W razie pytań - priv.