strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: taz_org w Listopad 30, 2021, 17:30:50
-
Witam.
Czy mógłby ktoś podzielić się wzorem w jakiej formie prowadzi dokumentację dotyczącą wyjazdów do zdarzeń i imiennych kart ratowników w OSP? Nie znalazłem nigdzie oficjalnej wersji, którą narzucił Zarząd Główny, więc chciałbym się dowiedzieć, jak wygląda to w poszczególnych jednostkach.
-
Zarząd Główny to może sobie narzucać... :gwiazdki:
-
Kiedyś mieliśmy własny wzór, teraz korzystamy z mOSP. Ewentualnie taką możliwość oferują inne platformy (strazak.online, eremiza)
-
Kiedyś mieliśmy własny wzór, teraz korzystamy z mOSP. Ewentualnie taką możliwość oferują inne platformy (strazak.online, eremiza)
A czy mógłbyś pokazać jakiś podgląd wydruku, w jakiej formie jest skonstruowany dokument? Na ten moment jednostka nie chce płacić za tego typu programy i trzeba posiłkować się czym idzie...
-
Wszystko jest w rozporządzeniu o ksrg i tam nie ma mowy o imiennej karcie więc nie trzeba jej mieć
-
Zgadzam się, że nie trzeba mieć, ale skoro przeszła ustawa o OSP to chyba jakoś należy dokumentować imienny udział ratowników w zdarzeniu?
Oczywiście, jest napisane, że obecnie mamy się posiłkować danymi wprowadzonymi po zdarzeniu do SWD, ale jak wiemy nawet dyspozytor może źle wprowadzić ludka, szczególnie gdzie w OSP połowa druhów ma to samo nazwisko (przypadek z autopsji).
Dlatego raz do roku weryfikuję dane w SWD z tym, co dowódcy wpisują po interwencjach. Lepiej dmuchać na zimne...