strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: podymacz w Lipiec 24, 2017, 22:39:30

Tytuł: Przetarg na GBA
Wiadomość wysłana przez: podymacz w Lipiec 24, 2017, 22:39:30
Cześć.
Czy może ktoś poradzić jak ruszyć z przetargiem na zakup samochodu?
Ogłaszacie sami, czy przez Urząd Gminy? A może ze związkiem OSP?
Jakie dokumenty trzeba przygotować ile osób w to trzeba zaangażować?

Będę wdzięczny za pomoc.  :straz:
Tytuł: Odp: Przetarg na GBA
Wiadomość wysłana przez: Sylwek w Lipiec 25, 2017, 00:05:06
Cześć, na średni szło przez urząd gminy. Na lekki robiliśmy samo ale wynajmowaliśmy firmę do prowadzenia spraw formalnych.
W pierwszym przypadku prowadziliśmy rozeznanie rynku, zbieranie ofert, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, opracowanie opisu przedmiotu zamówienia, udział w ocenie ofert pod kątem spełnienia wymagań specyfikacji i odbiór techniczny pojazdu. Sprawy formalne załatwiali urzędnicy.
W drugim przypadku oprócz tego co wcześniej musieliśmy założyć konto w biuletynie zamówień publicznych. Dane konta udostępniliśmy wynajętej firmie i oni zajmowali się prowadzeniem sprawy. Potem powołana w naszej osp komisja przetargowa oceniała merytorycznie oferty. Na podstawie tej oceny było sporządzone ogłoszenie przetargu, potem zarząd prezes zarządu podpisał umowę.
Tytuł: Odp: Przetarg na GBA
Wiadomość wysłana przez: max[] w Lipiec 28, 2017, 21:26:32
Niestety sami mierzymy się z tym wyzwaniem.
Aktualnie jesteśmy po założenie profilu zaufanego OSP na ePUAP , dzięki temu złożyliśmy wniosek o konto w biuletynie zamówień publicznych. Równolegle piszemy ogłoszenie i SIWZ. Po otrzymaniu umowy z dotacją MSWiA chcemy opublikować przetarg.