strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: strażak psp w Wrzesień 17, 2006, 20:58:05

Tytuł: nowy statut?
Wiadomość wysłana przez: strażak psp w Wrzesień 17, 2006, 20:58:05
mam prośbę potrzebuje wiadomości na temat rejstracji nowego statutu
Tytuł: Odp: nowy statut?
Wiadomość wysłana przez: Krzyś Mila w Wrzesień 17, 2006, 21:52:13
Witam

Rozumiem, że uchwaliliście zmiany w statucie i chciałbyś wiedzieć co dalej?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: nowy statut?
Wiadomość wysłana przez: ksiwek w Wrzesień 18, 2006, 07:38:24
My wysyłaliśmy:

1.   Formularz  KRS-Z20 – 1 egzemplarz,
2.   Uchwałę Walnego Zebrania o zmianie statutu – 1 egzemplarz,
3.   Tekst jednolity statutu – 3 egzemplarze.

Wszystko przeszło bez kłopotu.

Tytuł: Odp: nowy statut?
Wiadomość wysłana przez: strażak21 w Październik 10, 2006, 09:37:55
Witam

Rozumiem, że uchwaliliście zmiany w statucie i chciałbyś wiedzieć co dalej?

Pozdrawiam
tak i niewiemy co dalej
Tytuł: Odp: nowy statut?
Wiadomość wysłana przez: Krzyś Mila w Październik 22, 2006, 13:39:15
Witam

Zmiany dotyczące operacyjnej działalności OSP muszą być uzgodnione z komendantem miejskim/powiatowym PSP.

O zmianie statutu należy poinformować organ nadzorujący (starosta) oraz KSRG. Pewnie jak w poscie wyżej.

Pozdrawiam