strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: mr.b w Listopad 23, 2015, 07:46:47
-
Witam
W mojej jednostce wielkimi krokami zbliża się zebranie sprawozdawczo-wyborcze (styczeń/luty 2016), wiemy już, że dojdzie do wyboru nowego zarządu. Chciałbym prosić o pomoc w kwestii tego jakie dokumenty powinien przekazać ustępujący zarząd nowemu oraz w jaki sposób, poprzez sporządzenie protokołu czy ot tak "na słowo". Podejrzewam ,że może być z tym mały problem, gdyż obecny zarząd w szczególności prezes na słowo: "Księgowa" lub jeśli dyskusja przenosiła się na jakiekolwiek kwestie formalno-prawne, mieszał się i zawsze ucinał temat.
Pozdrawiam
-
Jeśli jesteście w KSRG to dokumenty rozliczenia dotacji za 5 lat. KONIECZNIE.
-
Nie, nie jesteśmy w KSRG.
-
Przekazanie winno nastąpić protokołem i obejmować zarówno dokumentację organizacyjną (deklaracje członkowskie, uchwały, sprawozdania z działalności z lat ubiegłych itd) jak również finansową (dowody przychodu i rozchodu, "książka finansowa", wyciągi bankowe, książka inwentarzowa itd) i operacyjno-szkoleniową.
-
a jak koledzy mają się wybory gdy osoby kandydującej nie będzie na zebraniu? Może złożyć jakieś oświadczenie o chęci kandydowania?
-
Nie obecni tak jak ryba...... Chyba że w statucie macie zaznaczone inaczej, ale wątpię.