strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: Lacky w Październik 04, 2010, 20:29:14
-
Witam wszystkich,chciałbym w mojej jednostce jako członek zarządu zorganizowac wycieczkę strazaków na targi pożarnicze edura w 2011.Od czego zacząc?czy wymagane jest ubezpieczenie ? Piszcie wszystko, co wam przychodzi do głowy na ten temat :straz:
-
Ubezpieczenie 5-6zł od osoby, autobus 2-3zł od kilometra. Ewentualne wcześniejsze zabookowanie biletów i ogień w szopie -_-
-
przede wszystkim od określenia kosztów. A więc:
- określenie ilości chętnych
- koszty przejazdu
- koszty ubezpieczenia
- bilety wstępu (czasami można się załapać na bezpłatne wejściówki)
- posiłki (opcjonalnie)
A potem:
- zebranie kasy
- rezerwacja autobusu
- rezerwacja wejściówek
- ubezpieczenie wycieczki
- wyjazd