Rozwój osobisty i zawodowy > Jak zostać strażakiem...

Wzrok

(1/178) > >>

SQ5Daniel:
Witam. Mam  wielką prośbę chodzi mi o to czy mając wadę wzroku jaką jest oczopląs na jednym (lewym oku)  mógł bym zostać dopuszczony do pracy w Straży Pożarnej?? .... osobiście ta wada wzroku tak bardzo mi nie przeszkadza.... mam wszystkie kategorie prawa jazdy i świadectwa kwalifikacji na te kategorię.... od czterech lat pracuję jako kierowca autobusu ( co było związane z przystąpieniem do badań lekarskich i psychotestów)  w pracy ta wada wzroku mi nie przeszkadza... prawe oko mam całkiem zdrowe, osobiście interesuję się krótkofalarstwem ( jestem Krótkofalowcem) i wspinaczką (uczestniczyłem w kursach speleologicznych) ....  przez czas pracy za kółkiem studiowałem zaocznie (inżynierskie) na Politechnice Warszawskiej.... planuję iść na studia zaoczne uzupełniające  (magisterskie) na SGSP w Warszawie. Z rozmowy z zaprzyjaźnionymi strażakami  poinformowali mnie, że z moimi umiejętnościami mam spore szanse na prace w straży... no ale pozostaje przejście badań zdrowotnych i psychologicznych.  I stąd moje pytanie czy z Taką wadą wzroku miał bym jakieś szansę na prace w Straży Pożarnej.  Z góry dziękuję za pomoc .  

Seba:
wszystko w rękach okulisty ... w krórego ręce wpadniesz załatwiając obiegówkę, ostatnio słyszałem o dwóch wymiennie przyjmujących lekarzach tej profesji jeden bada wszystko, dno oka, komputery bajery i co tam jeszcze jest a drugi pokazuje tylko literki na tablicy i na tym kończy badanie :) więc jeżeli trafisz na takiego jak on nic nie stanie ci na przeszkodzie :)

SQ5Daniel:
Dzięki Seba  :D ... z literkami daję sobie radę  Pozdrawiam

zeusss:
seba jezeli skończyłeś jakąś szkołę pożarniczą (SAPSP lub SGSP) to moze wiesz jak wyglądają takie badania wzroku???
po kolei czy jest komputer itp???
czy moze tylko tablica???

czołem

Seba: