Autor Wątek: pytanie o b.szybki wyjazd alarmowy  (Przeczytany 6796 razy)

Offline Raddemenes

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 760
Odp: pytanie o b.szybki wyjazd alarmowy
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 10, 2008, 17:40:10 »
.... że to zależy od zamawiającego poprostu mamy do luftu józefów.

A co ma piernik do wiatraka???
Mówiąc Józefów rozumiem że masz na myśli CNBOP? A skoro tak to tym bardziej nie rozumiem Cię zupełnie, bo CNBOP nie zamawia samochodów a jedynie je bada...

Coś gdzieś piszczy, coś gdzieś dzwoni tylko widzę, że jednak niebardzo się kolega orientuje co i gdzie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2008, 18:54:43 wysłana przez Raddemenes »

"Optymista sądzi, że świat stoi przed nim otworem...
Pesymista wie co to za otwór..."

Offline Cień

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 652
Odp: pytanie o b.szybki wyjazd alarmowy
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 10, 2008, 18:37:03 »
Ale  wyznacza  zasady do spełnienia przez producenta oraz pierwszy z produkowanej serji sprawdza i wydaje lub nie zezwolenie czy pojazd spełnia warunki widać że mało o tym wiesz ja się z tym spotkałem2002 roku ale jeśli to takie trudne to nie mam o czy mówic. Co mam ci tłumaczyć jak krowie na granicy ja nie jestem od uświadamiania.
Pozdrawiam Cięń em.

Offline mario

  • LORD OF THE RINGS
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 2.123
  • FIRE WALK WITH ME
    • najlepsza strona strażacka
Odp: pytanie o b.szybki wyjazd alarmowy
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 10, 2008, 18:45:33 »
Koledzy - apeluję o opamiętanie!
Z tego co mi wiadomo akurat Raddemenes jest na tyle wiarygodny i zorientowany w tym co pisze że dalsza Wasza dysputa wydaje mi się biciem piany.
Proszę moderatora o zamknięcie tej dyskusji bo skończy się następną awanturą. 
Popiszcie sobie na PW

Offline Raddemenes

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 760
Odp: pytanie o b.szybki wyjazd alarmowy
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 10, 2008, 18:52:31 »
Ale  wyznacza  zasady do spełnienia przez producenta oraz pierwszy z produkowanej serji sprawdza i wydaje lub nie zezwolenie czy pojazd spełnia warunki widać że mało o tym wiesz ja się z tym spotkałem2002 roku ale jeśli to takie trudne to nie mam o czy mówic. Co mam ci tłumaczyć jak krowie na granicy ja nie jestem od uświadamiania.

I nawet się nie staraj tłumaczyć kolego bo bzdury wypisujesz że palce na klawiaturę opadają same.
Wyznaczasz zasady to chyba Ty kolego - tylko conajmniej dla mnie nie zrozumiałe  :angry: Oczywiście starając się trafić w Twój wywód...

Jeśli byś miał nieco doczynienia z budowaniem, konstruowaniem, dostarczaniem, odbiorem samochodów i czym kolewiek... poza malkontenctwem to zapewne byś mógł wiedzieć to co jest oczywiste.
Natomiast ja jako osoba nie związana ze strażą w żaden sposób (poza pasją, etc.) uświadomię Ci wreszcie łopatologicznie, abyś zrozumiał, aby dotarło do Ciebie i do tego szczęścia jeszcze potrzeba, abyś zapamiętał nieco.

A więc kolego Cień - UWAGA - wyjaśniam (jak to sam nazwałeś - "jak krowie na granicy")

1. Wszystkie samochody dla PSP zabudowywane są i dostarczane zgodnie z obowiązującą normą PN/EN... (dalej poszukaj sobie z moich poprzednich postach) oraz Zaleceń Ogólnych Komendy Głównej PSP.

2. CNBOP (Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej) przeprowadza stosowne badania i akredytuje (lub nie) dany produkt (auto, prądownicę, mundur, buty, sznurówki, etc.) jako sprzęt wyprodukowany i dostarczony zgodnie z obowiązującą normą w oparciu o zalecenia ogólne KGPSP. Na tej podstawie wydaje stosowny certyfikat zgodności produktu.
A nie zezwolenie.

Mam nadzieję, że olśniło nieco kolegę


Dop. moderatora: i tym postem kończymy bardzo ciekawą rozmowę o zakupach, certyfikatach, normach i wracamy do rozmów nt. "szybkiego wyjazdu samochodu do zdarzenia". Posty nie na temat będą kasowane bez ostrzeżenia.
Otwieram wątek./ Sylwek
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2008, 09:00:51 wysłana przez Sylwek »

"Optymista sądzi, że świat stoi przed nim otworem...
Pesymista wie co to za otwór..."