Autor Wątek: Co byście zrobili?  (Przeczytany 8310 razy)

Offline DasOguras

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 32
Odp: Co byście zrobili?
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 07, 2008, 23:47:28 »
Witam wszystkich, mam 17 lat i jestem prawie w połowie 2 klasy liceum, mieszkam w Częstochowie więc planuję się wybrać do CSPSP, chcę ukończyć szkołę jako młodszy aspirant(do wyboru był jeszcze zdaje się technik pożarnictwa czy podgenerał, polecicie coś oprócz aspiranta??). Dowiedziałem się też o studiach strażackich, i chciałbym wiedzieć czy po ukończeniu CSPSP mogę iść bezpośrednio na studia strażackie(w warszawie chyba, jestem zielony w te sprawy więc przepraszam za niewiedzę), albo może opłaca się bardziej iść od razu na te studia nie kończąc CSPSP, i bardzo chciałbym wiedzieć jakie możliwości kierunków dadzą mi studia(wiem że są jakieś wydziały bezpieczestwa cywilnego i pożarowego i jeszcze służba w SGSP ale nie mogę sięw tym połapać), dodam że do nauki za bardzo nie jestem nastawiony, ale za to bardzo lubię pomagać ludziom(jak wszyscy tu :)), fajnie by było jakby można by złożyć papiery do obu szkół i pójść tam gdzie się dostanie.

PS. czy w CSPSP przy rekrutacji egzaminatorzy patrzą na wyniki matury(oceny i przedmioty zdawane) bo wiem że są egzaminy z chemi i fizyki i tak sobie myślę po co by patrzeli na maturę skoro są egzaminy, a kolega mi cały czas gada że na maturę patrzą i nie wiem kto ma rację.
Dzięki z góry za odpowiedź, pozdro dla wszystkich fire-manów  ^_^

Offline agnieszka112

  • przede wszystkim - robić swoje
  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 752
Odp: Co byście zrobili?
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 08, 2008, 08:54:52 »
no rzeczywiście masz namieszane informacje...

1. nie ma czegoś takiego
Cytuj
chcę ukończyć szkołę jako młodszy aspirant(do wyboru był jeszcze zdaje się technik pożarnictwa czy podgenerał, polecicie coś oprócz aspiranta??