Autor Wątek: Umowa wynajmu sali...  (Przeczytany 19030 razy)

Offline Artur Kom.

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 382
    • OSP STARY BRUS
Odp: Umowa wynajmu sali...
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 04, 2013, 12:07:10 »
Kolego znam dobrze umowę użyczenia, nic niema w niej zapisane co do kwestii wynajmowania i związane z tym należności dla nas. Wszystko jest robione zgodnie z umową. W umowie jest zapis że gmina ponosić będzie koszty związane u utrzymaniem świetlico-remizy. Jeśli w sprawozdaniu finansowym jest to wszystko ujęte a później w CIT 8 do urzędu skarbowego i nie ma do tego zastrzeżeń skarbówka to wszystko jest dobrze. To jest inaczej ujmując prowadzenie działalności gospodarczej i z tego się rozliczamy. 
Komendant Gminny
Sekretarz Zarządu Oddziału Powiatowego ZOSP RP
Zapraszam do odwiedzenia naszej strony: http://www.stary-brus.osp.org.pl/
oraz bloga http://osp-starybrus.blog.onet.pl/

Offline lang

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 2.460
Odp: Umowa wynajmu sali...
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 04, 2013, 13:04:11 »
nie pozostaje nic innego jak życzyć wam powodzenia:) wszystko rozbija się o interpretację pojęcia "użyteczne społecznie" zawartego w art. 37 ustawy o ochronie przeciwpożarowej oraz o charakter zastrzeżenia, o którym w nim mowa; nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przychody z najmu użyczanego mienia społecznego przechodziły przez budżet jst, która jest właścicielem tego obiektu; ale w sumie jest to problem gminy w tym przypadku - to burmistrz lub wójt narusza dyscyplinę finansów publicznych i to jego ew. RIO będzie się czepiało;
„Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz” Mahatma Gandhi

próby zamiany zastygłego betonu w szarą masę zdolną do absorpcji są z góry skazane na niepowodzenie