Witam.
wczoraj troszkę się przyłożyliśmy ze znajomymi i przepracowaliśmy temat:
Zrobiliśmy testy wykorzystując :
Łącza internetowe - 4 operatorów GSM, trzech dostawców kablowych, dwóch wirtualnych.
Telefony zarówno na iOS, Androidzie, nawet na BlackBerry OS, i Harmony OS
Przeglądarki: Chrome, Opera, Safari, FireFox, Edge, Samsung Internet, UC Browser
Systemy operacyjne: win 11, win 10, nawet win 7, Mac OS x, Chrome OS, Linux.
Zabezpieczenia od: najwyższego do najniższego poziomu, zablokowanym śledzeniem, bezpiecznymi DNS, zapiętym firewallem, po VPN,
Na urządzeniach: 3 laptopach, 4 telefonach, dwóch stacjach roboczych, 2 tabletach.
I Panowie kich wszystko śmiga nie wywala żadnego błędu, strasznie to utrudnia sprawę bo nie ma jak weryfikować efektów swojej pracy.
Być może problem leży po stronie użytkownika końcowego, i pozostaje ustalić co go powoduje po waszej stronie.
Prośba do tych u których problem występuje aby w wiadomości prywatnej wysłali mi info czy problem występuje na różnych urządzeniach w obrębie jednej sieci. Czy problem występuje też gdy używają uproszczonej wersji strony ( na dole indeks WAP2). Ewentualnie jakieś inne spostrzeżenia które mogą rzucić światło na wspólny element który u użytkownika końcowego mógłby wywoływać problem.