Autor Wątek: Spróbuj ponownie. Jeśli powrócisz do tego komunikatu, zgłoś błąd administratorow  (Przeczytany 5077 razy)

Offline KLAWY

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 479
Witam. Umie ktoś pomóc? Niezależnie od komputera i przeglądarki mam ten komunikat po kliknięciu 3-5 razy na forum. Po około 5min znów mogę odczytać z 3-5 stron na forum i ponownie męczący komunikat. Co ciekawe dot. to tylko tej strony.
Czy ktoś umie doradzić pomocą – dziękuję, bardzo to uciążliwe.

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Czy problem występuje tylko na twoim profilu.
Czy problem występuje niezależnie od rodzaju połączenia (tzn. w innej sieci)
Jakieś AdBlocki zainstalowane ? ( strona wywołuje komunikat o instalacji tapatalk pop-up mogą być blokowane )
Jak cię wywali sprawdź dowolnym  narzędziem np down for everone czy   strona odpowiada
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2024, 10:57:36 wysłana przez pb11 »

Offline Porta

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.707
  • Zgred
Ten problem chyba ma coraz więcej osób, nie da się przeglądać forum bez wyświetlenia tego błędu.
Aktualności, artykuły, społeczność: www.Remiza.pl
Sklep pożarniczy - www.remiza.com.pl/sklep

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Problem w tym że nie występuje powszechnie u mnie nie mam takich objawów a użytkuję  pewnie kilkanaście urządzeń, różne przeglądarki i kilka sieci. Trzeba ustalić jakiś element wspólny u użytkowników u których forum się wywala.

Offline Porta

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.707
  • Zgred
Najpierw można zrobić ankietę, osobny temat, komu i ilu osobom taki błąd wywala. ;-)
Aktualności, artykuły, społeczność: www.Remiza.pl
Sklep pożarniczy - www.remiza.com.pl/sklep

Offline Petro

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 716
Ja również mam ten problem co w temacie :fiuu:

Offline cymber

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 67
  • Cel osiągnięty
Rownież zgłaszałem ten problem kilka miesięcy temu. Problem u mnie występuje jedynie podczas użytkowania forum na telefonie.
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Adblock jest ?
Tapatelk  zainstalowany ?
Sprawdz czy na niepełnej  wersji strony też to występuje? ( na dole strony WAP2)

Offline Mroovka

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 974
Sprawdzałem w dwóch sieciach. Na dwóch różnych systemach operacyjnych (Win10 i Debian). Zarówno zalogowany na forum, jak i niezalogowany.
Problemu nie ma. Korzystałem z Firefox'a.
Si vis pacem, para bellum

Offline Siedem

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 533
Nie mam adblock natomiast zdarzają mi się takie komunikaty na telefonie. Przeglądarka chrome. Natomiast na safari nie miałem tego problemu w tym samym czasie co na chrome… nie było znaczenia czy zalogowany czy nie.

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Jakiej firmy telefon ?. Jaki stopień ochrony ustawiony w chrome?
Wiemy że przytłaczającej większości działa bezproblemowo, chciałbym ustalić powód dla którego nie działa niektórym.

Byłbym wdzięczny za info zwrotne na zadane powyżej pytania od tych którym się podwiesza.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2024, 21:29:35 wysłana przez pb11 »

Offline rocky323

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 405
Powszechnie występuje ten problem u mnie i moich kolegów. Na IOS jak i na Androidzie.

Offline Butel

  • Administrator
  • *
  • Wiadomości: 7.701
Najwięcej użytkowników zgłaszało problem używając telefonu iPhone, kilka zgłoszeń dotyczyło też używania komputera.
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE     prof. Jerzy Bralczyk

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Witam.
wczoraj troszkę się przyłożyliśmy ze znajomymi i przepracowaliśmy temat:
Zrobiliśmy testy wykorzystując :
Łącza internetowe - 4 operatorów GSM, trzech dostawców kablowych, dwóch wirtualnych.
Telefony zarówno na iOS, Androidzie, nawet na BlackBerry OS, i Harmony OS
Przeglądarki: Chrome, Opera, Safari, FireFox, Edge, Samsung Internet, UC Browser
Systemy operacyjne: win 11, win 10, nawet win 7, Mac OS x, Chrome OS, Linux.
Zabezpieczenia od: najwyższego do najniższego poziomu, zablokowanym śledzeniem, bezpiecznymi DNS, zapiętym firewallem, po VPN,
Na urządzeniach: 3 laptopach, 4 telefonach, dwóch stacjach roboczych, 2 tabletach.

I Panowie kich wszystko śmiga nie wywala żadnego błędu, strasznie to utrudnia sprawę bo nie ma jak weryfikować efektów swojej pracy.
Być może problem leży po stronie użytkownika końcowego, i pozostaje ustalić co go powoduje po waszej stronie.

Prośba do tych u których problem występuje aby w wiadomości prywatnej wysłali mi info czy problem występuje na różnych urządzeniach w obrębie jednej sieci. Czy problem występuje też gdy używają uproszczonej wersji strony ( na dole indeks WAP2). Ewentualnie jakieś inne spostrzeżenia które mogą rzucić światło na wspólny element który u użytkownika końcowego mógłby wywoływać problem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2024, 16:02:41 wysłana przez pb11 »

Offline Porta

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.707
  • Zgred
Proponuję stworzenie ankiety, a wtedy będzie wiadomo ile osób problem dotyczy. Ja rozumiem, że problem mogą mieć nieliczni, ale zdaje mi się, że w tym wypadku jest to większość.
Aktualności, artykuły, społeczność: www.Remiza.pl
Sklep pożarniczy - www.remiza.com.pl/sklep

Offline Butel

  • Administrator
  • *
  • Wiadomości: 7.701
Proponuję stworzenie ankiety, a wtedy będzie wiadomo ile osób problem dotyczy. Ja rozumiem, że problem mogą mieć nieliczni, ale zdaje mi się, że w tym wypadku jest to większość.

Stworzenie ankiety może być dobrym pomysłem, aby lepiej zrozumieć skalę problemu i uzyskać konkretne dane na ten temat ale znając życie ale i tak wszyscy będą klikać czy mają/mieli problem wyżej opisany lub też inny. Musiałaby dotyczyć konkretnego opisanego problemu! W sumie było tylko 5 przypadków zgłoszenia tego problemu więc raczej nie większość  ^_^
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE     prof. Jerzy Bralczyk

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Lata temu na początku działalności ze znajomymi świadczyliśmy usługi z zakresu doraźnej obsługi teleinformatycznej po firmach. Po pewnym czasie w ogóle zrezygnowaliśmy z prób ustalania co robił użytkownik gdy zaistniał problem.
 90% ludzi myśli że coś robi w rzeczywistości tego nie robiąc lub robiło coś a potem twierdzili że to absolutnie nie oni mimo że pokazywałem im logi itp dowody.

I dla jasności nie wynikało to z prób oszustwa czy czegoś takiego po prostu ktoś coś kliknął, ktoś coś włączył lub nie. Działając całkowicie poza swoją świadomością, robiąc 5 rzeczy na raz.

Każda odpytka bez placebo nie ma sensu
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2024, 20:47:19 wysłana przez pb11 »

Offline KLAWY

  • Strażak Sam
  • *
  • Wiadomości: 479
Czy problem występuje tylko na twoim profilu.
Czy problem występuje niezależnie od rodzaju połączenia (tzn. w innej sieci)
Jakieś AdBlocki zainstalowane ? ( strona wywołuje komunikat o instalacji tapatalk pop-up mogą być blokowane )
Jak cię wywali sprawdź dowolnym  narzędziem np down for everone czy   strona odpowiada
Jak napisałem wyżej. Wszelkie próby ( zmiana przeglądarki, urządzenia, źródła dostępu do Internetu etc), Możliwe, że to tylko wśród małej małej grupy występuje, przecież Administrator forum by to zauważył.

Offline Petro

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 716
Nie wiem jak długo, ale od wczoraj już mi nie wywala tego komunikatu.... także tego :mellow:

Offline hopek999

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
Problem z wątku przez ostatni czas bardzo u mnie doskwiera i praktycznie uniemożliwia korzystanie z forum(udaje się wyświetlić jeden wątek). Nie ma dnia aby nie wywalało takiego komunikatu. W miedzy czasie zauważyłem, że odrobinę pomaga otwieranie tematów w nowych kartach bo przynajmniej można przeczytać kilka wątków. Dzisiaj stwierdziłem, że po przełączeniu na WIFI domowe problem zniknął po powrocie na sieć komórkową ponownie komunikat. A więc problemem może być sieć komórkowa LTE (u mnie Orange)+safari.

Offline pb11

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 1.576
Jak możesz to odpowiedź na wiadomość prywatną.