Autor Wątek: Sprawy finansowe OSP  (Przeczytany 1568 razy)

Offline First3x

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
Sprawy finansowe OSP
« dnia: Październik 22, 2021, 20:47:01 »
Witam serdecznie, od niedawna jestem nowym prezesem w jednym z OSP. Powoli wdrażam się w różne tematy. Aktualnie problematyczne staje się dla mnie opiswyanie faktur. Jak to wygląda, które faktury musimy opisywać, tylko te które są rozliczane z dotacji itd. Czy również te które są w stu procentach płacone z naszych środków?

Offline gapishon

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
    • OSP Gdańsk-Sobieszewo
Odp: Sprawy finansowe OSP
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 15, 2021, 13:04:09 »
Każda faktura, za którą płaci OSP jest przeze mnie opisywana. Inaczej by mnie skarbnik zabił.
Faktury przekazywane do miasta też muszą być opisywane, żeby na przykład nam pieniądze zwrócili, albo zapłacili jeśli jest to faktura za którą płatnikiem jest miasto.