Pożarnictwo > Profilaktyka, prewencja

IBP dla części strefy pożarowej?

<< < (2/2)

Mroovka:
Niezmienia to jednak faktu, że skoro dla całego budynku jest wymagana IBP (tak się domyslam), to właściciel budynku musi ja opracować i wdrozyć. A jak już to zrobi, to musi z nią zapoznac użytkowników obiektu - czytaj najemców, żeby znali postanowienia IBP np. w przedmiocie zabezpieczenia prac pożarowo niebezpiecznych.

Poza tym przeglądy instalacji odgromowej budynku też ma robić najmujący dla siebie, niezależnie od przeglądów instalacji odgrtomowej robionej przez właściciela budynku? A jeżeli tak, to które konkretnie zwody ma zbadać?
Pytanie na co temu najemcy IBP potrzebna. Jak PSP wymaga, to niech mu podpowiedzą, co ma zrobić.

PCT:
Spotkałem się z sytuacją w której wynajmujący scedował kwestie ppoż na najmujących i oni zgodnie z umową opłacali sporządzenie IBP dla całego obiektu i jego okresową aktualizację przez ustalonego wspólnie inspektora.

Nie spotkałem się z umową w której każdy najmujący miałby zajmować się odgromówką ale widziałbym ten temat podobnie - najemcy byliby zobowiązani do ustalenia wykonawcy i wspólnie zapłacili za jego usługę lub jak kto woli - każdy osobno wystawioną fakturę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej