Służba > Forum ochotników
Zmiany zarządu w KRS - jakie dokumenty potrzebne?
straz22:
--- Cytat: piotr92strazak w Sierpień 02, 2021, 19:47:31 ---A po jakim czasie u was po złożeniu dokumentów zostały zmienione dane w ekrs?
--- Koniec cytatu ---
U nas trwało to około miesiąca, bez poprawek wniosek przeszedł. Wprowadzaliśmy zmiany w zarządzie oraz zmianę w statucie (dodanie możliwości przeprowadzania zebrań online).
Emil:
--- Cytat: piotr92strazak w Sierpień 02, 2021, 19:47:31 ---A po jakim czasie u was po złożeniu dokumentów zostały zmienione dane w ekrs?
--- Koniec cytatu ---
Wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną, wszystko trwało ok. 2 m-ce.
młody13:
Są jakieś opłaty od zmiany składu zarządu ? Bo ktoś mi mówił, że 250 zł za osobę :fiuu: :wall: Prawda to ?
budziol:
Ktoś wie że dzwoni, ale nie wie w którym kościele ;)
Faktycznie jest opłata 250,00 zł, ale od wniosku, nie na osobę dodatkowo jako Ochotnicza Straż Pożarna jesteście z tej opłaty zwolnieni ;)
piterr:
Dzięki za pomoc, 2 sierpnia wysłałem dokumenty do KRS i dziś przyszło potwierdzenie zmian ^_^
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej