Autor Wątek: Dofinansowanie OSP 2021  (Przeczytany 5520 razy)

Offline Tomek58

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 34
Dofinansowanie OSP 2021
« dnia: Grudzień 29, 2020, 16:27:19 »
Witam, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o temat dofinansowań i ogólnie pieniędzy dla jednostek OSP. Jesteśmy jednostką poza KSRG, w tym roku trochę rozkręciła się nasza działalność, ale wcześniej było dość słabo. Zarząd nie wysyła żadnych pism o dofinansowania i bardzo słabo u nas ze sprzętem. W tym roku dostaliśmy samochód z środków własnych oraz większa część była z pieniędzy gminnych, żadnych innych wfośigw oraz mswia. Nie pełnie funkcji prezesa ani naczelnika. Chce tylko zrobić gotowe dla nich pisma i przekazać im tylko do wysłania. Zwracam się do was koledzy z prośbą o rozjaśnienie tematu dofinansowań na 2021. Do kogo napisać, od kogo możemy liczyć na wsparcie finansowe. Dodam że w tym roku wyjeżdżaliśmy ok. 20 razy a w roku poprzednim było to 13 wyjazdów, piszę nie po to żeby się pochwalić ale dla informacji bo wiem że jednostki z małą ilością wyjazdów są raczej pomijane. Dodam też że po prostu tyle razy byliśmy alarmowani, może nie wyjechaliśmy do max 2 zdarzeń.

Offline Karol1965

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 31
Odp: Dofinansowanie OSP 2021
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2020, 16:38:43 »
Nadleśnictwo zaatakuj tam możesz dostać jakieś 5 tyś

Offline Tomek58

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 34
Odp: Dofinansowanie OSP 2021
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2020, 16:45:31 »
Nadleśnictwo zaatakuj tam możesz dostać jakieś 5 tyś
Zwrócić się do jakiegoś ogólnego czy tego które jest na naszym terenie ?

Offline Tomek58

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 34
Odp: Dofinansowanie OSP 2021
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2020, 16:46:59 »
Dodam też że w naszej miejscowości jest ogromna rozdzielnia elektryczna oraz mamy w miejscowości trase oraz peron PKP. Czy możemy liczyć na jakieś pieniądze od PKP lub TAURONA ?

Offline Mroovka

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 882