Autor Wątek: Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP  (Przeczytany 1547 razy)

Offline Kamill

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP
« dnia: Sierpień 17, 2020, 21:55:16 »
Witam,
Jestem Inżynierem, ale po kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Czy podczas "naboru z ulicy" mogę liczyć na jakieś dodatkowe punkty za kierunek ?
Jak to jest w praktyce ?

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.351
Odp: Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2020, 21:57:16 »
Witam,
Jestem Inżynierem, ale po kierunku Mechanika i Budowa Maszyn. Czy podczas "naboru z ulicy" mogę liczyć na jakieś dodatkowe punkty za kierunek ?
Jak to jest w praktyce ?
Nie... I to jest odpowiedz na każde pytanie które zadasz w temacie tego kierunku
Nie ma zadań niemożliwych do wykonania dla kogoś, kto nie musi tych zadań wykonywać.

Offline Kamill

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 17, 2020, 22:05:41 »
No i super, dzięki.

Offline Siedem

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 517
Odp: Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2020, 00:34:38 »
Kamil jesteś prawdziwym inżynierem. U nas to promuje się tytuł którego nie dało się obronić merytorycznie wśród inżynierów i nazwano go inżynierskoppdobnie: inżynier pożarnictwa. Oprócz tego karierę robią ludzie po wf, ochronie środowiska, pedagogice i bhp. Na nich straż od lat jest na TAK. Osoby które odpowiedziały Tobie powyżej pucują ich w Związkach Zawodowych. W straży pożarnej prawdziwym inżynierom mówią nie - bo za dużo ludzi czuło by się źle mając wykształconych na poważnych szkołach obok siebie.

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.351
Odp: Studia Mechanika i Budowa Maszyn a PSP
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2020, 12:52:08 »