Autor Wątek: Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow  (Przeczytany 3296 razy)

Offline xyz1230

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow
« dnia: Czerwiec 15, 2020, 14:14:29 »
Witam, mam 3lata sluzby z grupa mł. ratownika, a czesto na sluzbie jestem kierowca gba/operatorem drabiny itd, teoretycznie nie mam tego w zakresie obowiazkow, czy jest to dopuszczalne? Teoretycznie wieksza odpowiedzialnosc za nic w zamian... czy to normalne? Co powinienem zrobic w mojej sytuacji, aby cos zyskac?

Offline ADAM 12

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 123
Odp: Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2020, 15:24:34 »
Ja bym się zwolnił.

Offline ratownik17_suwalczak

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 22
Odp: Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2020, 15:27:49 »
 :mellow:

Dobrze radzi Adam  :P

Kolego, najważniejsze pytanie, jesteś jeszcze na stażu?

Offline pepek1

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 226
Odp: Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 15, 2020, 16:32:17 »
I widzisz czego się tu możesz dowiedzieć  :fiuu:. Beton beton beton szkoda gadać

Offline arek.ap

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 59
Odp: Dodatek za wiekszy zakres obowiazkow
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 15, 2020, 17:03:43 »
Witam, mam 3lata sluzby z grupa mł. ratownika, a czesto na sluzbie jestem kierowca gba/operatorem drabiny itd, teoretycznie nie mam tego w zakresie obowiazkow, czy jest to dopuszczalne? Teoretycznie wieksza odpowiedzialnosc za nic w zamian... czy to normalne? Co powinienem zrobic w mojej sytuacji, aby cos zyskac?