Rozwój osobisty i zawodowy > Jak zostać strażakiem...

Kto do SGSP w 2020?

(1/32) > >>

Misiek1:
Nowy rok coraz bliżej tematu brak, a chętni na pewno są wśród nas... Szkoła Główna kto idzie??  :straz: :straz: :wiedzma:

Eqinox:

--- Cytat: Misiek1 w Październik 31, 2019, 19:58:38 ---Nowy rok coraz bliżej tematu brak, a chętni na pewno są wśród nas... Szkoła Główna kto idzie??  :straz: :straz: :wiedzma:

--- Koniec cytatu ---
Może lepiej jakiś półotwarty zakład karny wybrać?

Balkej19:
 Czy liczba punktów 101.4 z matury jest wystarczająca czy lepiej poprawiać coś?
Ps: obecnie studiuję na pierwszym roku ratownictwo medyczne na warszawskim uniwersytecie medycznym ale za rok chciałbym znaleźć się na Pożarnictwie

Kacper956:
lepiej iść do aspirantki. na głównej jest syf, po niej jesteś kapitanem co nic praktycznego nie umie. po SA zrobić sobie zaocznie główną i bajlando.
w sgsp jest masakra, tyle czasu w zamknieciu, zajęć nie powiem ile, zero luzu.

zeroberto:

--- Cytat: Kacper956 w Listopad 25, 2019, 14:33:37 ---lepiej iść do aspirantki. na głównej jest syf, po niej jesteś kapitanem co nic praktycznego nie umie. po SA zrobić sobie zaocznie główną i bajlando.
w sgsp jest masakra, tyle czasu w zamknieciu, zajęć nie powiem ile, zero luzu.

--- Koniec cytatu ---
A teraz zapraszam do historii:

--- Cytat: Kacper956 w Październik 24, 2017, 20:20:01 ---też będę próbował się dostać do SGSP, w maju maturkę piszę z angielskiego, matmy i fizyki. Ma ktoś jakieś porady jak się przygotować do toru przeszkód? mam nadzieję, że się uda bo od małego chciałem do straży  :straz:

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: Kacper956 w Maj 10, 2018, 14:42:31 ---jak dzwoniłem do Warszawy i spytałem ile jest juz osób mniej więcej to zasugerowała mi abym dobrze ćwiczył na wfie :P

--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: Kacper956 w Lipiec 09, 2018, 18:06:29 ---gratuluje, jednocześnie zazdroszcząc tym co się udało. powodzenia panowie

--- Koniec cytatu ---