Autor Wątek: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP  (Przeczytany 6803 razy)

Offline kobix998

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 4
Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
« dnia: Czerwiec 05, 2018, 23:08:23 »
Witam wszystkich. Zamierzam zaktualizować dokumentację operacyjną znajdującą się na SK KP PSP w mojej jednostce. Jest ona już niestety trochę przestarzała, znajdują się w niej jeszcze jakieś dokumenty pisane na maszynie. Sprawdzałem w rozporządzeniach i ustawach co powinno się w takiej dokumentacji znaleźć, ale tam jest trochę to wszystko okrojone (wiadomo że dokumentów w SK jest mnóstwo). W powiatach w moim województwie w każdym SK dokumentacja się trochę różni. Więc pomyślałem sobie że może właśnie tutaj otrzymam jakieś informację od Was Kolegów po fachu jak ta dokumentacja powinna wyglądać i co w niej powinno się znaleźć. Jak to jest u Was, jak Wy macie to rozwiązane w swoich stanowiskach ? Z góry dziękuję za każdą podpowiedź i wpis. Mam nadzieję że uda się mi na podstawie Waszych sugestii i opinii ogarnąć u siebie całość dokumentacji tak żeby to wszystko miało ręce i nogi :).

Offline mulat81

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 553
Odp: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2018, 23:31:15 »
Myślę że w pierwszej kolejności najlepiej mieć dokumenty na pytania podczas inspekcji stanowiska....
http://www.straz.gov.pl/panstwowa_straz_pozarna/inspekcja_gotowosci_operacyjnej
+ procedury dysponowania MBO i COO
A dalej to mapy, porozumienia, oczywiście zaktualizowany PPR ale to już robota operacyjnej

Offline fubu

  • strażak
  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 208
Odp: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 07, 2018, 12:50:31 »
U mnie jest w wersji papierowej ( bo musi być) i w wersji strony internetowej dostępnej tylko w sieci wewnętrznej komendy. Wszystkie procedury, porozumienia zeskanowane pdf albo w wersji pdf z tekstem. Plus tego jest taki, że wpisujesz słowo klucz i wyszukuje w całym zbiorze. Co przy takiej ilości papierów jest bardzo pomocne.