Służba > Związki Zawodowe

WZD NSZZ Solidarność

<< < (2/129) > >>

strazaczek76:
To teraz co my biedni zjadacze mamy czynić Waszym zdaniem z ignorancją wszystkich przez wszystkich ??

Eqinox:

--- Cytat: strazaczek76 w Wrzesień 03, 2017, 21:40:09 ---To teraz co my biedni zjadacze mamy czynić Waszym zdaniem z ignorancją wszystkich przez wszystkich ??

--- Koniec cytatu ---
Zastanowić się dlaczego 7 województw zebrało tylko 28 delegatów... A pozostałych prawie 60 uważało głosowania w tej sprawie za gigantyczną głupotę....

yanek998:
Które województwa zebrały 28 delegatów? A uchwały? Wotum nieufności dla KG?

strazaczek76:
Nie znam się na "polityce". Jestem maluczkim strazaczyną ale postawa z obu stron naprawdę jest śmieszna i żenująca. Ja mam na co dzień lepsze zajęcie niż wysłuchiwać "nie bo nie" lub "Tak bo tak". Spierajmy się na "siłę argumentów" a nie na "argument siły".  Póki co to nie wszyscy chcą przedstawić swoje argumenty. Bo albo nic nie mówią albo nie przyjeżdżają na zebrania. Przy poprzednim WZD zabrakło merytorycznej debaty i brak kandydata. Teraz "my wiemy lepiej" ma być wyborem ??  Nie mam wyboru bo znam tylko jednej strony zdanie. Więc dajcie poznać argumenty bo ja nie ogarniam. Dyskutujmy. Czy 25 lat PSP nie jest tego najlepszym czasem? Podsumować co jest dobre a co złe? Czy idziemy w dobrą stronę? Czy to co robimy możemy robić lepiej, bezpieczniej, bardziej profesjonalniej. Czy powinniśmy rozwijać specjalizacje czy wrócić tylko do pożarów?? Czy KSRG to jeszcze KSRG czy jeszcze nie? Pytań z dołu jest dużo na co dzień musimy się zmagać z nimi?? Spotkanie  na Uniwersytecie Wrocławskim mogło być fajnym miejscem dla obu stron na wymianę argumentów. Mogło by być przyczynkiem do tego aby PSP, KSRG stało się nowoczesną służbą ratowniczą na miarę XXI wieku. A nie jak mówili twórcy ustawy o PSP, że zaczynaliśmy od prestiżu równemu "wywozicielom" nieczystości. Teraz na podziale straży na pewno nie korzystają strażacy a jeszcze trochę i wrócimy tam skąd zaczyna