Autor Wątek: WZD NSZZ Solidarność  (Przeczytany 271907 razy)

Offline radca

  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 843
Odp: WZD NSZZ Solidarność
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 06, 2017, 15:13:05 »
Czyli błazenady ciąg dalszy .....
1. Nie wiem czego nie wiem. Jesli chodzi o to ze inny prawnik moze miec inne zdanie to jest to norma i mnie nie zaskakuje. Tylko ze w tej sprawie prawo jest jasne i uważam że mam rację. Opinia innego prawnika z S i moja (jestem prawnikiem z S) jak napisałem może być przedmiotem naszej wspolnej prawniczej dyskusji ;).
2. Doczytaj § 37 ust.2  statutu władza stanowiąca jest nawyższą władzą sposród władz.
A nawyższą stanowiącą KZD art. 37 § 1 statutu.
3. A po co cię wykluczać, chcą ludzie żebys im szkodził, ich decyzja. Ale na WZD mogę przyjechać :)
4. Nie błażnij się coraz bardziej. Fraza Tytan intelektu to odniesienie do  bogów greckich z pokolenia olbrzumów a nie pierwiastka chemicznego.

Wybacz, że nie czekałem na resztę twoich mądrosci

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2017, 15:20:19 wysłana przez radca »

Offline yanek998

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 74
Odp: WZD NSZZ Solidarność
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 06, 2017, 16:02:48 »
Zakładając ten wątek nie miałem zamiaru rozpętać burzy :). Brakuje mi jasnego komunikatu, przekazu. Roboty dla związków jest dużo, wczoraj wieczorem w wiadomościach na tvp 1 minister swia obiecał 1 mld złotych i podwyżki w 2018. Zapewne jest to nic innego jak ustawa modernizacyjna ale w świat poszło że bedzie kolejna kasa. Jeśli chcecie bronić do rego imienia straży to należy dementować takie informacje bo poprostu są nie prawdziwe. Ludzi na dole wkurza takie podejście polityków, a członkowie KSP zasiadają m in w forum dialogu społecznego może warto im tam szepnąc że to nie właściwe podenście. Tak jak wliczenie budżetów psp na lata 2017-2020 do ustawy modernizacyjnej. To ile w końcu ta modernizacja b3dzie kosztować?
"Bogu na chwałę, ludziom na pożytek"

Offline Eqinox

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 8.321