Autor Wątek: Oprogramowanie dla OSP  (Przeczytany 2213 razy)

Offline ah011

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 2
Oprogramowanie dla OSP
« dnia: Październik 11, 2013, 10:08:47 »
Witam,
mam pytanie a zarazem prośbę dotyczącą prowadzenia dokumentacji w OSP,chodzi mi konkretnie o jakiś program w którym by było zawarte wszystko związane z jednostką OSP tj.od ewidencji strażaków  po księgowość. Są dostępne programy mOSP czy strażak, ale jak wiecie z ceną trochę przesadzają. Dlatego moja prośba, jeśli ktoś mógłby naszej jednostce udostępnić taki program, byli byśmy bardzo wdzięczni!

POZDRAWIAM WSZYSTKICH STRAŻAKÓW !

ZAPRASZAM NA NASZĄ STRONĘ : KORYTNICA.OSP.ORG.PL

MÓJ KONTAKT : ah011@o2.pl

Offline junior

  • Stary Wyga
  • *
  • Wiadomości: 147
    • http://www.ospopole.prv.pl
Odp: Oprogramowanie dla OSP
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 11, 2013, 23:41:48 »
Moim zdaniem cena wcale nie jest wygórowana kwota 300 zł za mOSP to nie jest dużo. Jako jednostka zakupiliśmy ten program i dostosowaliśmy go do własnych potrzeb. Sporo kosztowało nas to czasu i pieniędzy ale dostaliśmy to co chcieliśmy, część z naszych uwag zostało uwzględnionych w aktualnej wersji programu. Inwestycja się opłaciła. Na chwile obecna mamy przeniesioną większość ewidencji do programu. Cała dokumentacja skarbnika jest prowadzona elektronicznie, jak i wykaz wyjazdów. Ekwiwalenty za udział w akcjach generuje nam program na drukach jakie narzuciła nam gmina. Także koszt 300 zł nie jakąś straszną kwotą. tylko trzeba przekalkulować.