Autor Wątek: Szkoła Aspirantów Eksternistycznie  (Przeczytany 343578 razy)

Offline klemens

• Początkujący
  • *
Odp: Szkoła Aspirantów Eksternistycznie
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 26, 2013, 09:30:08 »
Jestem trochę rozczarowany pewną OKE, wczoraj byłem z papierami osobiście. Instytucja twierdza- nie można do niej wejść, papiery oddaje się w portierni bez pokwitowania. Pani która mnie przyjęła na korytarzu powiedziała że papiery zostaną odrzucone  gdyż w zaświadczeniu z Komendy nie mam jasno napisane że pracuję jako technik pożarnictwa. Mam długoletni staż, od 6 lat na stanowisku st. operatora, teraz na d-cy zastępu a ogólnie od ponad roku jako dyżurny operacyjny powiatu (jedno- osobowo). Więc nie wiem do kogo te egzaminy eksternistyczne!?

Offline 6ogniowy6

• Bywalec
  • *
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 26, 2013, 10:50:42 »
Zależy jakie złożyłeś dokumenty. Ja od 15-tu lat służby zbieram wszystkie nominacje, angaże itp. więc nie miałem problemu z zebraniem dokumentów. W mojej KP nikt nie wie, że złożyłem podania o egzaminy eksternistyczne. Jeżeli chodzi o pokwitowanie, nie było żadnych problemów, tylko musiałem mieć kopię dla siebie. 

Offline klemens

• Początkujący
  • *
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 26, 2013, 12:09:19 »
Złożyłem dokumenty wymagane a inne typu angaże oddano mi z powrotem. Problem będzie wtedy jak się zgubią te papiery bo jak wspomniałem nie mam żadnego pokwitowania.

Offline lang

• VIP
  • *
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 26, 2013, 18:11:03 »

wszystkie posty mogące stać się zalążkiem kpin z podoficerów ubiegających się o uznanie posiadania kwalifikacji w zawodzie technik pożarnictwa będą usuwane bez ostrzeżenia począwszy od jutra;

edit: właściwie to już od teraz:) nie róbmy sobie jaj, gdyż za chwilę koledzy aspiranci będą się z nas nabijać;
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2013, 18:40:43 wysłana przez lang »
„Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz” Mahatma Gandhi