Autor Wątek: Problem z akumulatorami - doradźcie  (Przeczytany 10891 razy)

Offline MIKO

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 4.300
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 23, 2011, 22:13:48 »
Nie prawda 2 lata temu płaciłem  za komplet gniazd wtyczka RedBox 2600 zł 

Ale tak podchodząc do tematu to za 10% twojej ceny mam wtyczkę i szybko złączkę do pneumatyki odłączenie zajmie 3 s dłużej – wręcz po naciśnięciu pneumatyka sama odskoczy  :szalony: 


Ps. A do ładowarek no nic tylko szukam tej 24 V   -_-
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2011, 22:23:42 wysłana przez MIKO »

Offline system szybki start

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 23, 2011, 22:21:50 »
Zgadza się to też jest dobre rozwiązanie.Trzy sekundy to nie kilaka minut potrzebne na uzupełnienie powietrza w układzie pneumatycznym.

Offline MIKO

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 4.300
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 23, 2011, 22:36:09 »
Temat trochę skazany na niepowodzenie ( jeśli chodzi o powietrze )

Większość nowych wozów np. MAN TGM  ma zabezpieczenie przed spadkiem powietrza w układzie które działa i to dość dobrze  -więc niema sensu układu zasilać w powietrze . Natomiast stare wozy i owszem mają ten problem – ale często nie są wiele więcej warte niż ta złączka.

Natomiast sam zasilanie elektryczne (12/24/230 V) nie jest już żadnym problemem łącznie z układem zabezpieczającym . Jeśli mówimy o mechanizmie ręcznego odłączania . 

Offline system szybki start

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 23, 2011, 22:52:44 »
Temat trochę skazany na niepowodzenie ( jeśli chodzi o powietrze )

Większość nowych wozów np. MAN TGM  ma zabezpieczenie przed spadkiem powietrza w układzie które działa i to dość dobrze  -więc niema sensu układu zasilać w powietrze . Natomiast stare wozy i owszem mają ten problem – ale często nie są wiele więcej warte niż ta złączka.

Natomiast sam zasilanie elektryczne (12/24/230 V) nie jest już żadnym problemem łącznie z układem zabezpieczającym . Jeśli mówimy o mechanizmie ręcznego odłączania . 

Kolega RYŚ chciał poznać rozwiązanie problemu, więc przedstawiłem mu jedno z nich. System Szybki Start skierowany jest do osób, które problem z rozładowanym akumulatorem i "uciekającym" powietrzem.

Offline MIKO

  • Global Moderator
  • *
  • Wiadomości: 4.300
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 23, 2011, 23:30:22 »
Na te przypadłości potrzebny jest mechanik i nowe akumulatory – a nie system szybki start .

RettBox używamy jedynie do zasilania kilkunastu różnych ładowarek i komputera , bo podłączanie ich właśnie pod akumulatory jest utopią .

Offline system szybki start

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 24, 2011, 07:40:54 »
Nie prawda 2 lata temu płaciłem  za komplet gniazd wtyczka RedBox 2600 zł 

Ale tak podchodząc do tematu to za 10% twojej ceny mam wtyczkę i szybko złączkę do pneumatyki odłączenie zajmie 3 s dłużej – wręcz po naciśnięciu pneumatyka sama odskoczy  :szalony: 


Ps. A do ładowarek no nic tylko szukam tej 24 V   -_-


Odnośnie ładowarki Elsin posiada w swojej ofercie ładowarki 24 V 

Offline pawel122

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 13, 2019, 15:41:55 »
Watek jest Stary ale problem wciąż aktualny. Jak bezpiecznie i za nieduże pieniądze wprowadzić prąd do ładowania akumulatorów samochodzie.

Jeśli nie potrzeba sprężonego powietrza i wystarczy zasilanie 12V lub 24V można zastosować złącza Magcode. Złącza są stosowane w wielu pojazdach w Niemczech.
Przytrzymanie złącza wtyczki z gniazdem jest za pomocą magnesów.
Dotykamy złącze do gniazda i magnesy się sklejają.
Jeśli ktoś zapomni wyłączyć wtyczki to po pociągnięciu wtyczka się sama odklei. Gniazdo trzeba tylko zainstalować w takim miejscu żeby wtyczka po odklejeniu nie upadła na podłogę ( za którymś razem w końcu może sie potłuc lub pojazd na nią najedzie i połamie)

Widoczne styki zasilania ,po odpięciu są całkowicie izolowane. Nie ma na nich zasilania. Na rysunku można zobaczyć jak magnesy załączają styki przy zapiętej wtyczce.
Złącza są kodowane magnetycznie. tzn. wtyczki 12V nie da się podpiąć do gniazda 24V i odwrotnie. Magnesy nie załączają styków i wtyczki sie odpychają.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć , filmów i specyfikacji na stronie


https://www.sklep.unipower.pl/k28,zlacza-zasilanie-pradem-samochodow-magcode.html

kontakt
Boruta Motors
 09-450 Wyszogród ul.Rebowska 66 tel242311006
sklep@boruta.biz
www.sklep.unipower.pl

Offline pawel122

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Problem z akumulatorami - doradźcie
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 13, 2019, 16:01:09 »
Inne  rozwiązanie to komplet przewodów DEFA
kabel zasilający i kabel wewnętrzny
 https://www.sklep.unipower.pl/p48,komplet-przewodow-zasilajacych-defa-wewnetrzny-grzalka-gniazdo-i-2-5mb-zewnetrzny-gniazdo-230v-defa.html

Wprowadzone 230 V na samochód. Wtyczka wymaga ręcznego wypięcia. Rozwiżanie stosowane w Skandynawii. W Polsce w karetkach pogotowia.

Do tego systemowe ładowarki a akumulatora defa
https://www.sklep.unipower.pl/k22,elektryczne-ogrzewanie-postojowe-230v-defa-ladowarki-akumulatorow-defa.html




« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2019, 16:10:53 wysłana przez pawel122 »