Żaden szmelc tylko produkują zupełnie wg innych kryteriów swoje zabudowy i tyle.
I jak napisał Sylwek - zrobią auta wg kryteriów u nas wymaganych (zalecenie KG PSP dot. karosacji oraz zgodnie z przyjętą sztuką w odniesieniu do CNBOP) i nikt nie broni dostarczać takich aut i do nas...
Tu jeszcze jest "insza inszość" bowiem wymagana będzie polska homologacja na pojazdy więc owe firmy będą musiały kupić podwozia w kraju bo inaczej przedstawiciele tych marek nie dadzą swej homologacji - a instytucja homologacji europejskiej jeszcze nie w każdym wydziale komunikacji jest reflektowana.
Tylko teraz kwestia ceny....
Po pierwsze podwozia w polsce są znacznie tańsze niż gdzie kolwiek w europie, po wtóre koszt produkcji, roboczogodziny, materiały, technologie...
A tu już nie trzeba być wróżką żeby sobie odpowiedzieć jakie są koszta produkcji naszej krajowej vs. zachodniej... i tak np. Scania ciężka jest do kupienia już w granicach 800-900 tys zł, a ten sam samochód z zachodu będzie na dzień dobry droższy o ok. 25%.
I tyle...