Pożarnictwo > Profilaktyka, prewencja

Wyposażenie Biura

(1/2) > >>

Edi:
Bardzo prosze o radę - jakie środki chrony przeciwpożarowej powinny znajdować się w 200 m2 biurze? :o  Szef zwalił organizację na mnie a ja wiem tyle co z ustawy o gaśnicach ( a jakieś naklejki, kto musi to odebrac???)- czy mogę liczyc na radę fachowców???? :) Edyta

gambit:
Prawdopodobnie wystarczy kupić w sklepie; 1 gaśnicą proszkowa 2 kg wraz ze znakiem ochrony przeciwpożarowej, instrukcję postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych. To wszystko zawiesić w miejscu widocznym i dostępnym.
Ponadto zlecić osobie wykwalifikowanej przeprowadzenie szkolenia mającego na celu zapoznanie pracowników biura z przepisami przeciwpożarowymi.
Dopilnować aktualności badań technicznych instalacji elektrycznej, wentylacyjnej itp.
Wszystko przy założeniu B)   , że biura te, to nowoużytkowana część istniejącego budynku, którego właściciel posiada pozwolenia na użytkowanie.  

wodnik:
Edi co tam będziesz sobie łamał głowę, przekonaj szefa żeby wystawił zlecenie mam trochę wolnego czasu w mig wam to wszystko załatwię. Pozdrawiam.

Edi:
dzieki Gambit:) - problem tylko w tym ze szef kupil to pomieszczenie :(
Nowy-a przypadkiem moze jestes z Olsztyna;)?

Mark1:
Edi- najprościej zadzwoń do komendy powiatowej/miejskiej/ i poproś o połączenie z prewencja- osoba tam urzędująca powie Ci jakie warunki musisz spełnić  oraz ewentualnie jaki przepis to normuje.  

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej