Rozwój osobisty i zawodowy > Nasze konkursy

Konkurs fotograficzny 2009

<< < (2/6) > >>

BRAVEHEART:

--- Cytat: mario68 w Marzec 31, 2009, 15:04:23 ---

W tej chwili ruszyła w Klubie "weryfikacja" (tfu, brzydkie słowo) aktywnych Klubowiczów - myślę, że jak tylko się skończy będzie można wykrystalizować kilku chętnych Klubowiczów do pilotowania konkursu...
Jak rozumiem Rafał998 się już zgłasza....

--- Koniec cytatu ---

Aż strach się bać  :o

Co do konkursu - fajnie, że po całej aferze są jeszcze chętni do jego organizowania - cóż może i sam wezmę udział....

Rafał998:

--- Cytat: mario68 w Marzec 31, 2009, 15:04:23 ---...................................................
Jak rozumiem Rafał998 się już zgłasza....

--- Koniec cytatu ---

@mario68 no powiem szczerze nie znam się na rzeczach takich jak redagowanie stronki czy coś ale chętnie służę pomocą w różnych innych rzeczach więc jeśli zapadnie decyzja że mam w czymś pomóc oczywiście jak najbardziej a tym bardziej wiem że jak coś będzie nie tak to mogę liczyć na pomoc :)
POzdro wszystkim :)
 :rofl:

Butel:
Zapraszamy wszystkich do robienia zdjęć  podczas wakacji. 
Już w niedługim czasie zostanie ogłoszony II Konkurs fotograficzny KLUBU Strazak.pl !

Wszystko to co się kojarzy i charakteryzuje z wizerunkiem straży, będzie  tematem tego konkursu.
Akcje ratownicze PSP i OSP w ciekawym ujęciu, przedstawiających sprzęt ratowniczy zarówno samochody jak każde inne narzędzia wykorzystywane do ratowania życia i mienia, wykorzystywane w strażach pożarnych.
Zdjęcia przedstawiające strażaków podczas działań.
Zdjęcia przedstawiające codzienną pracę funkcjonariuszy PSP, służbę w koszarach, konserwację sprzętu, zawody w sporcie pożarniczym.
Zdjęcia przedstawiające kulisy OSP, imprezy okolicznościowe, zawody sportowo-pożarnicze, MDP, strażackie śluby itp itp.

Za kreatywne, oryginalne, ciekawe, zaskakujące fotografie organizatorzy przygotują bardzo cenne nagrody.
Konkurs zostanie ogłoszony na przełomie lipca i sierpnia !