Autor Wątek: Ankieta psycholożki  (Przeczytany 6813 razy)

Katrina

  • Gość
Ankieta psycholożki
« dnia: Wrzesień 16, 2008, 00:14:32 »
Jestem studentką psychologii i przeprowadzam badanie do swojej pracy rocznej w którym uczestniczą strażacy. Mam stąd kolegów, którzy polecili mi tą drogę poszukiwań.
Zależy mi na czasie. Ankieta jest prosta i zajmie Ci tylko 5 minut. Skopiuj podany niżej link do przeglądarki. Pomożesz;)

http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/BMi89XH4918

Jeśli możesz, namów swoich pełnoletnich kolegów i koleżanki ze straży:))

Pozdrawiam,
Kasia.

P.S. Tak, wiem, ze tematyka badania ma się nijak do strażaków. Chodziło o jednolitą grupę badawczą:)
Jeśli masz jakieś pytania, napisz, chętnie odpowiem:)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2008, 22:49:06 wysłana przez Katrina »

Offline ratownik 112

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 68
Odp: Ankieta psycholożki
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 16, 2008, 07:07:13 »
dlaczego akurat strazacy
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2008, 08:46:00 wysłana przez ratownik 112 »

Offline dago

  • Lubię Cię
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.026
    • Ratowniczy Bank Wiedzy
Odp: Ankieta psycholożki
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 16, 2008, 12:20:55 »
W ankiecie jest błąd, pytanie o wysokość wydatków NIE jest obowiązkowe... ale obowiązkowe.
Lepiej robić i żałować, niż nie robić i żałować.

Offline Ajax

  • Pokój to tylko brak wojny.
  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 2.310
  • Cały świat gra komedię!
    • http://
Odp: Ankieta psycholożki
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 16, 2008, 13:26:13 »
Hm...
Spojrzałem na ankietę oraz Twój <Profil" i nic nie piszesz o sobie, a chcesz, aby inni w "ankiecie" napisali wiele  -_-. Zależy Ci tak bardzo na animowości - chyba nie do końca?
Pozdr. 
Nie jeden brak wiedzy nadrabia wazeliną.

Offline BRAVEHEART

  • VIP
  • *
  • Wiadomości: 1.355
  • hot hot hot...
Odp: Ankieta psycholożki
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 16, 2008, 14:21:42 »