strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Pożarnictwo => SK-CPR-CZK => Wątek zaczęty przez: kobix998 w Czerwiec 05, 2018, 23:08:23

Tytuł: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
Wiadomość wysłana przez: kobix998 w Czerwiec 05, 2018, 23:08:23
Witam wszystkich. Zamierzam zaktualizować dokumentację operacyjną znajdującą się na SK KP PSP w mojej jednostce. Jest ona już niestety trochę przestarzała, znajdują się w niej jeszcze jakieś dokumenty pisane na maszynie. Sprawdzałem w rozporządzeniach i ustawach co powinno się w takiej dokumentacji znaleźć, ale tam jest trochę to wszystko okrojone (wiadomo że dokumentów w SK jest mnóstwo). W powiatach w moim województwie w każdym SK dokumentacja się trochę różni. Więc pomyślałem sobie że może właśnie tutaj otrzymam jakieś informację od Was Kolegów po fachu jak ta dokumentacja powinna wyglądać i co w niej powinno się znaleźć. Jak to jest u Was, jak Wy macie to rozwiązane w swoich stanowiskach ? Z góry dziękuję za każdą podpowiedź i wpis. Mam nadzieję że uda się mi na podstawie Waszych sugestii i opinii ogarnąć u siebie całość dokumentacji tak żeby to wszystko miało ręce i nogi :).
Tytuł: Odp: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
Wiadomość wysłana przez: mulat81 w Czerwiec 05, 2018, 23:31:15
Myślę że w pierwszej kolejności najlepiej mieć dokumenty na pytania podczas inspekcji stanowiska....
http://www.straz.gov.pl/panstwowa_straz_pozarna/inspekcja_gotowosci_operacyjnej
+ procedury dysponowania MBO i COO
A dalej to mapy, porozumienia, oczywiście zaktualizowany PPR ale to już robota operacyjnej
Tytuł: Odp: Dokumentacja Operacyjna w SK KP PSP
Wiadomość wysłana przez: fubu w Czerwiec 07, 2018, 12:50:31
U mnie jest w wersji papierowej ( bo musi być) i w wersji strony internetowej dostępnej tylko w sieci wewnętrznej komendy. Wszystkie procedury, porozumienia zeskanowane pdf albo w wersji pdf z tekstem. Plus tego jest taki, że wpisujesz słowo klucz i wyszukuje w całym zbiorze. Co przy takiej ilości papierów jest bardzo pomocne.