strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy

Służba => Prawo w służbie => Wątek zaczęty przez: roki1984 w Grudzień 07, 2017, 09:47:04

Tytuł: Zmiana zakresu obowiązków - proszę o pomoc !!!
Wiadomość wysłana przez: roki1984 w Grudzień 07, 2017, 09:47:04
Witam.
Szukałem na forum informacji o zmianach zakresów czynności, ale niczego nie zauważyłem więc założyłem nowy wątek.
W mojej KP dowódcy zmian i zastępcy dostali do podpisu nowe zakresy czynności. Dokonano zwiększenia obowiązków: rozliczanie ECS, tworzenie harmonogramów, grafików miesięcznych i wszystko co jest z tym związane. Dodam że i tak wszystko to robili dowódcy zmian i zastępcy, ale w zakresie obowiązków miał to dowódca jednostki.
Czy strażacy muszą podpisać nowe zakresy obowiązków? Czy mogą podjąć jakieś działania żeby te obowiązki zostały w zakresach dowódców jednostek? Na zakończenie dodam, że nie przewidziano dla nich zwiększenia dodatku służbowego, a dla dowódcy jednostki zmniejszenia. Proszę o dyskusję i jeśli to możliwe podstawy prawne.