strazak.pl Ratowniczy Bank Wiedzy
Służba => Forum ochotników => Wątek zaczęty przez: Sadecky w Grudzień 04, 2017, 20:42:10
-
Witam,
Dostaliśmy dotację z MSWiA na zakup pilarki spalinowej, na umowie jest że mamy rozliczyć się do 15 grudnia. Na umowie nie ma żadnych szczegółów o rozliczeniu dotacji( jakie dokumenty faktury itp.) Może ktoś z Was już to zrobił i wie jak to mniej więcej przebiega ? :cooo:
-
Z fakturą podejdź do swojej KP/KM PSP do osoby zajmującej się dotacjami. Weź pieczątki: jednostki OSP i Twoją o ile jesteś uprawniony do reprezentowania OSP i podpisywałeś umowę. Na odwrocie faktury musisz opisać, że pilarka została zakupiona w 100% że środków pochodzących z dotacji (chyba, że coś od siebie dokładaliście). Dodatkowo opisz, że pilarka została wprowadzona na stan jednostki i została umieszczona w księdze inwentarzowej. W komendzie sobie to skserują i wprowadzą do systemu SOD2. Ponieważ pilarka kosztuje powyżej 3500 zł, to jeszcze musisz druk OT wypełnić - w komendzie powinni go mieć.