Autor Wątek: Jak założyc MDP  (Przeczytany 5359 razy)

Offline xfragles

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 1
Jak założyc MDP
« dnia: Kwiecień 25, 2007, 08:53:15 »
Witam.
Mam pytanie od czego powinienem zacząć aby utworzyć MDP.Dodam, że od niedawna zostałem strażakiem ( o ile to nie za duże słowo ) po prostu  moja kandydatura na skarbnika została zgłoszona przez prezesa i przegłosowana tak więc jestem laikiem w tych sprawach:)Więc bardzo przoszę o pomoc.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2007, 10:19:46 wysłana przez bulon »

Offline maniek998

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: Jak założyc MDP
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2007, 16:22:13 »
zbiez mlodych ludzi i powiedz co chcesz zrobic jesli ich zachencisz to sami bendom chcieli cwiczyc tylko nierub nic na sile bo to ich zrazi poprostu pogadaj
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2007, 16:08:58 wysłana przez maniek998 »
żyj poto żeby ratować życie

Offline ŁukaszC

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Jak założyc MDP
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 25, 2007, 16:30:19 »
hej sam jestem cztery lata. Człowieku jak ich zachecisz to zostaniesz dla nich autorytetem. Zrób im wycieczke najlepiej do komendy PSP zeby zobaczyli sprzet to ich zatka i rusza sie do pracy. Powoli ale skutecznie ich ucz i bedzie OKI.

Offline grzejnik

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 28
    • http://
Odp: Jak założyc MDP
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2007, 00:05:21 »
Witam
Moim zdaniem zacznij od poparcia zarządu (to ON decyduje na co wydaje sie pieniądze, ew, sponsor)
po tym ogłoś nabór do MDP w szkołach (bajeranckie plakaty itp) no i uzbrój się w cierpliwość.
Jeśli chodzi o zajęcia teoretyczne to raczej nie ma problemu ale ćwiczenia na zawody wymagają sprzętu który troszkę kosztuje (u nas zrobiony własnym kosztem), przydały by się mundurki jakieś dresy itp.